Hondamatic v..tuilee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tst, 18.5.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Sotketaan nyt vähän japsejakin tänne,jollei jollakulla olisi tiedossa aiheeseen sopivampaa sivustoa.
    Eli tuollainen 84 automaatti 1.3 civic on jäänyt tallin perälle ja nyt pitäis saada tilaa isommalle kalustolle ja honda myyntiin mutta mikähän mahtaisi olla tuossa vikana kun ylivaihde ja pakki ei mene päälle vaan pärisee?Öljyä on.
     
  2. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    se on rikki :poff:


    sori én voinu vastustaa kiusausta... :oops:
     
  3. tst

    tst Gearhead

     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Plääh, mutta onko siinä sondassa minkä värinen sisustus? Jos punainen, niin homma jatkukoon ja mä voin ostaa sen huusin pois ihan tunne syistä..Maalaan sen heti mustaksi kuitenkin
    . Mulla on käyttis ja se ondamatic, mutta en mä siitä mitään m
    on myös Buick. mutta kinnostaisi taldioida mutta en mä siitä mitään maksa
     
  6. tst

    tst Gearhead

    Sininen sisusta,korissa 7 kierrosta MB sirius blau helmiäinen.Ehkä vaihdan tuohon manuaalin jahka löydän jonkun raadon,kun on ruosteeton huussi ei kehtaa paalata.
     

Kerro tästä muillekin!