Hot Rod Harvest Run

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja dirty, 20.8.2005.

  1. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Harvest run

    Onx reitti valmis? Kuinka pitkä tai kauanko suunnilleen menee aikaa?
    Minne päättyy? Monelta jengi lähtee sit himaan?
     
  2. dirty

    dirty 1st gear

    Reitti on läpi ajettu ja hyväksi todettu. Aikaa itse runiin kannattaa varata pari-kolme tuntia, kyse ei ole kilvanajosta. Jos hyvin käy niin Kellokoskella on kaikki laitteet vielä nipussa. Runin jälkeen voivat nälkäiset haukata jotain pientä ja janoiset... Samalla voi katsella hot rod aiheisia rainoja. ENÄÄ NELJÄ PÄIVÄÄ ! Get your kicks on route.... 55 ???
     
  3. nash

    nash 3rd gear


    no sithän mä voin varmaan tulla museorekisteröidyllä autolla.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    eli roddarit hoitoon... :lol: :lol: :lol:
    Vai tajusinko mä jotain väärin.

    T:Jani, kun en taas kirjautunu.
     
  5. dirty

    dirty 1st gear

    ENÄÄ KOLME PÄIVÄÄ !!!!!!!
    Janille oikein spesiaalikohtelu lataamossa. Sulla ei enää rauhoittavat tehoa. Kallo auki ja harmaat vaihtoon...
     
  6. dirty

    dirty 1st gear

    ...Ylimääräiset roti osat kyytiin ja takakontti rohkeesti auki parkissa.... hai sie osta hyvä...
     
  7. Firestone

    Firestone 1st gear

    Ongelma,,, kun ei oo konttia :eek: :eek: :eek:
     
  8. hagle

    hagle Gearhead

    ...Ylimääräiset roti osat kyytiin ja takakontti rohkeesti auki parkissa.... hai sie osta hyvä...


    Ongelma,,, kun ei oo konttia



    Tuohikontti?????
     
  9. dirty

    dirty 1st gear

    Pääasia että tulet sillä halpamallillasi. Toisilla ei oo kattoa, konttia, konepeltiä puuttuupa jopa lokasuojiakin... Aika vajaita on autot jos omistajatkin...
     
  10. dirty

    dirty 1st gear

    ENÄÄ KAKSI PÄIVÄÄ. LAHDESTA TULOSSA NELJÄ RODIA !!! ASIAA...
     
  11. platuart

    platuart Gearhead

    Paska homma kun ei pääse osallistumaan loppukesän ykköstapahtumaan. Mummo meni ja kuoli ja siunaustilaisuus osuu juuri lauantaille klo 11. Mutta ehkäpä Dirty itse ja muut kamerankäyttäjät hoitavat kuva- ja TEKSTImateriaalia sekä seuraavaan Primeriin, että myöskin vuosikirjaan.
    Ajelkaahan nätisti...

    PLATU
     
  12. dirty

    dirty 1st gear

    HUOMENNA LÄHTEE!!!! Ja jokaisessahan asuu pieni paparazzi älä Platu huoli... Muista laittaa skraka suoraan!
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä lähtee!!!

    T:Jani
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Run

    pankaahan kuvia nettiin kun homma on purkissa.
    Vähän harmittaa kun ei tullut lähdettyä ajamaan etelää kohti.

    No, tuli viikolla 10 000km rodilla piston rumblen jälkeen täyteen,
    joten onhan jossain tullut käytyä sentään,...

    AH
     
  15. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    Juu, töissä kärvistellään ja minä vaan kruisailen netissä.

    Käytiin kuitenkin lähtö katsomassa ja hianoo oli.
    Porukkaa tuli Skavabölestä, Tompereelta, Vandaadalenista, Lahtis traktenista ja jopa ihan Helsingforssista asti. Jos joku paikkakunta jäi mainitsematta kertokaa itse.

    Otin kuvia aika paljon, mutta en digitaali vaan perinteisellä genitaalikameralla. Jos vaikka pjuik 53 tai Dirty niitä koneelle hakkaa, niitä nykyaikaisia kuvia.

    Pojat lähti kruisailee tonne Itäuudellemaalle päin, Monninkylän ja Hermannin Onkimaan kautta Kellokoskelle.

    Sää suosi retkuilijoita. reitti sisälsi asfalttia ja hiekkaa ja paljon kurveja...

    Mano
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juu laittakaa vaan niitä kuvia,kun flunssa kaato molemmat"Porilaiset"(toinen asuu Huittisissa ja toinen Ulvilassa) Ei oo kattoja leikelty eikä autot tehty siitä materiaalista mistä huonot veneet tehdään.
    T:Kapa
     
  17. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

  18. dirty

    dirty 1st gear

    Hinoa Timppa. Kuviakin on pahimpaan nälkään. Itse en niitä nettiin saa mä kun olen vaan tällanen vanha j... Janin perkele! :soosoo: Sää suosi ohjeet oli Ok kymmenen kilsan marginaalilla :lol: JA LAITTEITA TULI 28 ! ( Olli sai kartan muttei ajanut ja Jukka ei saanut karttaa mutta tuli päätös rastille, korkeampaa matikkaa nääs ) Kiitos kaikille, jotka vaivautui paikalle! Oli ilo päristellä kanssanne! Jos ei tämä threadi ( ? )tästä v..tuiluksi heittäänny niin tapahtumastahan voi muodostua perinne !
    KIITOS KUULEMIIN !
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Harvest run

    Niin, kävin aamulla lähtöpaikallakin, Lahden porukka voi todistaa. Kävin vaan välillä tekaisemassa työpäivän eli Hyrylästä Konalaan ja sieltä päätöspaikalle, niin varmaan kilsat tuli ajettua, reitti vaan oli väärä.
    Hyvä tapahtuma sinänsä, näitä voisi olla silloin tällöin, vaihtelevilla reiteillä.
     
  20. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Re: Harvest run

    Niin joo, minä siis, Jukka
     

Kerro tästä muillekin!