Hot Rod & Rock Show 04 kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Anonymous, 15.4.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hälvän auto on hieno. Agostinon auto oli vähän tyttömäisesti mutta silti hienosti väritetty. Boydin auto oli niin tekemällä tehdyn näköinen, että näytti kuin joltain uudelta autolta, jotenkin steriili eikä seniili. 602EFI oli kans mielenkiintoinen. Friikkien paloauto todisti taas, ettei pöllöys ole katoava luonnonvara, onneksi.

    Sen toisen hallin oli vallannut Radalle.com ja Leather Heaven, ennen siellä on ollut enemmän autoja. Päähallissakin tuntui olevan enemmän kauppiaita kuin ennen. Ja ilmakin oli jotenkin huono, pölyä tms, alkoi väsyttää, ei jaksanut lähteä humppaamaan illalla.
     
  2. ZEZ-2

    ZEZ-2 1st gear

    Tästä paljon puhutusta "harraste ajoneuvo parkista"... Tälläinenhän saadaan aikaiseksi, kun joku näistä asiasta innostuneista ottaa asian hoitaakseen ja pystyy sen toteuttamaan. Tällä hetkellä liikenteen ohjauksen hoitaa Pirkanmaan LA kerho. He hoitavat ohjauksen kerrassaan loistavasti ja siitä kiitos heille! Tosin harraste parkkia ajatellen heillä ei riitä resursseja sen hoitamiseen, eli nyt nämä tästä asiasta kitisiät ottakaa ohjat omiin käsiin ja toteuttakaa se! (Käytännössä asia ei todellakaan ole aivan yksinkertainen!)
     
  3. e

    e 3rd gear

    joo, samat ajatukset tosta samba-rusina-ryhmästä. ei oikein jaksa tota rummutusta koko viikonloppua, varsinkin ku sunnuntaina on muutenkin aivot vinossa.

    mut muuten näyttely on jees ja palvelut pelaa. ja kiitokset vielä kaikille straippi-viljoille, ultraa oli.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest


    Shiin' oli shikaani runkoaisois...

    ..joka ei mitään haittaa kuitenkaan.
     
  5. e

    e 3rd gear

    ...jaa nii perhana, meinas unohtua ku olin nii innoissani.

    mr. Boyd C. tuli ja vei mun potkulautani omistukseensa ameriikan maalle. Hyvään kotiin meni, kai...
     
  6. platuart

    platuart Gearhead

    juu E, ja muutenkin tuntuvat ymmärtävän hyvän taiteen päälle kun ostivat reilusti taulujakin. Ainakin Tinin ja Alasalmen panelit lähtivät Boydin officen seinälle ja sitä Tinin mustalle pohjalle siveltämää pimufigua tahtovat käyttää jossakin lippis ja paitahommassa firmansa nimen kanssa logona...
    Artic Pinheads maailmankartalle!
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aikaisemmin joku mainitsi pienoismallit. Missäkähän päin ne olisi ollut, kun ei pistäny silmään??
     
  8. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

  9. e

    e 3rd gear

    no katos perhana, juu huomasin kans että TiNin paneeli oli Boydin kainalossa mutta että oikein logoks asti... MAHTAVAA. meni vaa multa jotenkin ohi.

    juu, mutta pohojoosen traipparit tunnetuks! ja olihan siä jotai tv-hemmoja kuvailemassakin, mistäköhän kanavalta sitä on sitten lupa ehkä odotella...?
     
  10. platuart

    platuart Gearhead

    Se tv-ryhmä pyys multakin allekirjoituksen johonki "velkakirjaan" jaa tais se kuitenkin olla jonkinlainen lupa siihen, että oma naama saa näkyä töllössä. Jotakin Discovery Channelia sun muuta siinä luki. Tullee ehkä siihen sarjaan, josta on tälläkin foorumilla ollu jotakin puhetta, Jesse Jamesta ja muuta hot rod juttuja/pajoja käsittelevään sarjaan. Joku varmaan osaa linkittää sen topicin tähän. Olishan se mukavaa, jos se pätkä jossa Boyd tutkii Primeria näkyis taivaskanavilla... ainakin ne pitkään siinä lehtitiskillä kuvailivat.

    Ja se Alasalmen straippipaneli. Jussilla oli hieno valikoima uutta ja vähän vanhempaakin tuotantoa kaupan ja rouva Coddington halusi erään tietyn niistä.. Jussi vaan naureskeli jälkeenpäin kun rouva mainitsi ripustavansa sen toimistonsa seinälle, Jussilla sattumalta juuri se paneli (monien muiden joukossa) oli ripustettuna Peräseinäjoella tallin vessan seinälle. Näin se homma etenee!
    Pohojanmaan paskahuussista Coddingtonin toimiston seinälle!
     
  11. KUSTOM -53

    KUSTOM -53 1st gear

  12. KUSTOM -53

    KUSTOM -53 1st gear

    Niin piti vaan mainita kun yöllä mentiin näyttelypileisiin , tää samainen kuvausryhmä
    haastatteli Coddingtonia räpärällään edustalla keskellä öistä Tampereen katua.
     
  13. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    :lol: Mihinkä taidemuotoon tuolta tulevat kuuluu. :lol:
     
  14. e

    e 3rd gear

    no hyvä maku sillä ainakin oli ku mää olin jo iskeny silmät samaan paneeliin ku sovittiin että jussin kans vaihdetaan paneeleita... mut nii vaan kerkes edelle.

    olis päässy mun vessaan :smile:

    niijoo, mulle se sano siitä potkuihmeestä, että: "...I want it for our family room..."

    _________________
    e´s artwork
    pinstripet + muut maalauskikkailut
    http://www.rapangle.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: e 2004-04-20 14:54 ]</font>
     
  15. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Jo vain Ee, hienosti hoidettu jumppa. Toivottavasti siihen lautaan ei tule boidin vanteita... Seuraavaksi lähdetään muuten sitten Hamburgiin straippaamaan kesäkuun alussa the great european pinstriping extravaganzaan, http://www.sadsaucer.de/PinstripingExtravaganza.html
    ja sitten heinäkuussa 17. ruotsiin Moon Rat fink reunioniin.
    http://www.mooneyessweden.com/frames.htm Viemään viestiä Rat Finniltä Finklandista. Ja Ripalle vielä erikoiskiitos serkkupojan valmistamisesta, oli se sentään miehen työ!
    Peksu
     
  16. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    ...eikä olis yhtään hullumpaa nähdä Boydia Greasers-paita päällä vaikkapa Rod&Customin kannessa...
    Sellaisenkin heppu tahtoi ostaa ja kyseli vielä, että tiedämmekö heiltäpäin Shifters Car Clubia...! Jeesjees, meillä onkin just samanlaista kalustoa...
     
  17. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Hywä näyttely oli. Rahaakin män paljon mut tulipa jopa jotain ostettuakin.

    Onkos kellään muuten kuvia netissä niistä useista parkkialueen antituning-harrasteautoista?
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    juu, ei tiä mitä ne siihen keksii. tekee mun laudasta vielä pilletihmeen.

    nin sitä vaan, flying-väyrys-zzz, että jos ne sun kuvat tästä luovutushetkestä onnistui, nii oliskohan mahtollista, että tuuppaat vedokset skanneriin ja lähetät mulle vai olikos pyssys oikein rikikamera?

    toki noi mun kameran kuvatkin onnistui, mutta ei lisä paha.
     
  19. e

    e 3rd gear

    ...niin ja tuo ylempi nimetön olin minä. OLEN SYYLLINEN.
     
  20. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Hivenen huolestuneena katselinkin Friikkien touhua ACS:ssä.
    Tampereella Friikkiporukka taas todisti että autoharrastus ei ole välttämättä tiukkapipoista touhua.
    Täydet pisteet Friikeille!
     

Kerro tästä muillekin!