hukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Anonymous, 28.4.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rover SD1:
    pulttijako?
    keskiön koko?
    kuinka leveitä vanteita voisi käyttää?
    sopivin offset?
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    se on sitten kai tuo 5 x 5"
    mikähän lienee sen keskiympyrän koko?
    miten paljon tuolle 5 x 5" on tarjontaa vanteista????
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei tunnu olevan kuin jenkki pick-up:hein 17" - 18" kokoista
    henkilöauton 15" oli vähän heikompaa
     
  5. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Muistaakseni(tosi hämärästi) isokoristen 70-luvun jenkki-Fordien pulttijako oli 5*5.
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Samoin kaikki isot gm-farmarit 70-luvun alusta alkaen.
     
  7. koni

    koni 1st gear

    Cadillacissa on myös tuo 5X5" jako, 50-luvulta lähtien.
     
  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Aivan joo, samoin buick, olds yms. isot 50 luvulta jonnekin .... 60 luvun puolivälin tienoille?
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo mutta esim 64/2 -70 ainakin
    kasi mustangessa on 5x 4.5 tuumaa
    toi jako
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    GM-farmareissa, pick-upeissa ja Vanissa on vielä 80-luvullakin 5*5" jako
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    ...ja 5x4,75...
     

Kerro tästä muillekin!