Huurteenpoistaja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja RB-440, 13.9.2007.

  1. RB-440

    RB-440 1st gear

    Kukas osaa sanoa, mistä kannattaa hakea autoon sähkötoiminen kuumailmapuhallin?

    Eli hakusessa on auton kojelaudalle pistettävä, auton 12V systeemissä toimiva "kaksinopeuksinen tuulilasin huurteenpoistaja."
     
  2. PON1

    PON1 3rd gear

    Motonetissa oli propellittimia

    Motonetissä oli kojelauta/takaikkuna propellittimia...luulen kyllä niiden vatkanneen vain ilmaa - tuskinpa lämmitettyä?
     
  3. buick8791

    buick8791 1st gear

    Kysäse Hessumobiilista.
     
  4. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Aarne kärpäsen uudessa luettelossa tuollainen juuri pisti silmään.
     
  5. RB-440

    RB-440 1st gear

    Kiitosta! Katos vaan, Hessumobiilissa tosiaan on tommonen puhallin, 10A sulakkeella riittää vehkeissä virtakin.

    Mikäs tää Aarne Kärpäsen tapaus nyt taas olikaan, jotain tuttua siinä on, mutta kun ei tule mitään mieleen?
     
  6. caddy61

    caddy61 Gearhead

    Mulla on sellanen mekaaninen huurteenpoistaja. Tavan ikkunalasta. Hyvin on toiminut. Poistaa huurteen sisältä ja ulkoa :lol:
     
  7. RB-440

    RB-440 1st gear

    Riittäähän tosihenkilölle toki sinoliin kastettu rättikin, mutta kun kaikenlaisia varusteita pitäis katsastuksessakin olla 8)
     
  8. Vinnie

    Vinnie 1st gear

    Mulla vois olla yks ylimääräsenä..
     
  9. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Laatutietoisen ostospaikka, Biltema. Olematonta laatua kohtuu hintaan :rotfl:
     
  10. RB-440

    RB-440 1st gear

    Niinpäs tietysti, ilmankos nimi kuulosti tutulta 8)

    Vinnielle kiitos tarjouksesta, mutta ehdin jo hätiköimään itelleni uuden pöhöttimen.
     

Kerro tästä muillekin!