Hydromaticin tilalle vaihdettu th400

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Visa, 15.7.2012.

  1. Visa

    Visa Gearhead

    Tuossa catalinassa kun on tehty ks. operaatio, eli alkuperäinen hydromatic vaihdettu th400 askiin. No, nopeusmittarihan ei mulla nyt sitten toimi. Asiaa enempää tutkimatta järkeilisin että alkuperäinen vaijeri ei ole kytketty ks. laatikkoon. Onkos noissa samanlainen vaijeri vai pitääkö hommata erilainen vaijeri mittarin ja laatikon välille?

    Mielessä on myös pyörinyt alkuperäisen askin takaisinlaitto, kun kerta sekin löytyy ja ilmeisesti on kunnostettukkin.. ainakin edellisen omistajan mukaan.
     
  2. Visa

    Visa Gearhead

    Tainnu mulla käyny joku aivopieru tän kanssa. Nöösi kun olen näitten vanhempien amerikkalaisten kanssa.. Oisko tuo alkuperänenkin siis TH-400.. Jotenki kuvittelin omassa päässäni et hydramatic on vaihteiston malli. Pitääpä tutkia tallilla enempi tuota orgis laatikkoa onko sekin siis th400. Enivei nopeusmittari ei kuitenkaan toimi.
     
  3. sbf

    sbf Gearhead

    Kyl se alkuperäinen on roto-hydramatic jollei ny ole erikseen tilattu dual coupling hydara-maticilla.
    veikkaan muuten et se on tolla th400 askilla aika laiska lähtemään paikoiltaan koska melko varmaan perävälitys on 2,56 joka toimii kyllä hyvin roton tiuhahkon ykkösen ja korkeastallisen limpun kanssa.
     
  4. Visa

    Visa Gearhead

    juu aika laiska on kiihtymään 303 hummaseksi, mutta toisaalta kulutus on pysynyt hyvin aisoissa. Reilua kymppiä satasella sekalaisessa ajossa.
     
  5. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Mulla ainakin kävi orkkis vaijeri TH-400
     
  6. sbf

    sbf Gearhead

    Niinjuu, minun tietääkseni kaikissa gm henkilöautoissa on sama vaijeri 37-67.
     

Kerro tästä muillekin!