Hyperautistiset männät ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja elky_^^, 15.11.2005.

  1. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Eli onko kellään minkään moista kokemusta noista "silikoni" männistä ?
    eli kun tarkotuksena olis rakentaa stroke moottori enemmänki niinku kilpa käyttöön niin kannattaako tollasia kokeilla ??
    mistään ei niinku oo löytyny oikeen mitään juttua tommosten toimivuudesta "tositilanteessa" oon kyllä jo päätyny tako mukeihin mut jäi vaan mietityttämään kun tollasissa kuulemma on niinku molempien mäntien hyvät ominaisuudet ??
    :odroll: :odroll: :odroll: :odroll: :odroll:
     
  2. Stone

    Stone 3rd gear

    Jotain juttua oli jo TUOLLA
     
  3. aika veikeät tommoset kyllä olis :odroll:
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

  5. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    Mulla viime kesältä classicin/sbc 327 kanssa takana 3000km ja hyvin on pysyny sisällä 10,5 rutuilla ja 7500 runduilla ja vielä loppukesän riivailuidenkin jäljiltä.
     
  6. Medicinman

    Medicinman 1st gear

    hypermännät

    Mulla on ollu käytössä useemman vuoden, tällähetkellä noin 370-390 kanki-heppasessa, max 6000rpm ja tarvittaessa +max 100hp ilokaasuilla. Toistaseksi ei oo männänpalasia lennelly.

    Sen mitä oon lukenu, ovat valuja kovemmat mutta kun hajoavat niin menevät sirpaleiksi. Ainakin KB:n hypereissä pitää sit muistaa käyttää aika reippaan kokosta ylärenkaan välystä, ekstrasuuren lämpölaajenemisen johdosta.
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Re: hypermännät

    Mika laajenee, renkas vai manta? Ainakin KB ilmottaa HD;seen sopiviin mantiin valyksen 2-3 satkuu PIENEMMAKSI kuin monet muut valmistajat. Auton mannissa en oo ihmetelly kauheesti valyksia.
    Muistasin et ne sano koneistamossa etta mannan valun sisalla on jonkunmoinen rautarengas joka pikemminkin kutistaa mantaa lammetessaan, tai ei ainakaan anna sen laajentua niin paljoo kuin normaalisti. :odroll:
     
  8. Medicinman

    Medicinman 1st gear

    hypereutanasiat

    Männänrengas. on tullu tuhoja kun on käytetty "normaalia" välystä ja sitte on haukuttu mäntää. Tämäkin tietty käytön mukaan. Hyvät ohjeet siinä paketissa oli mukana..
     
  9. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

Kerro tästä muillekin!