Ihan pakko paljastaa. . . . . . . .

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 30.11.2006.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    Tulihan maahan hommattua "uusi" -66 barracuda.

    Ihan peruspeli 273 , 904 , 7 1!4 , mun mielestä tää on vaaleametallivihreä , eikä ole mikään näyttely voittaja.....

    Leimalle ja ajoon parin pienen pellinpalan jälkeen, entisöidään kunnes saan jonkun muun ensin valmiiks.
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Jaa sentään A-body onneks nyt vaan uuden tulokkaan johdosta.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Barracudaa

    No nimimerkkiä en tunne mutta käy nyt hakemassa Lahdesta purkaamosta pois yksi vastaava!! Ovet, takalasi, loksut ym.
    Hylsyhän se on mutta kyllä joku voisi ottaa seisomaan tontilleen! :odroll: , ettei siirry lähemmäs Kouvolaa ja Kuusankosk...
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Nooooo , eiköhän nää riitä , yksi toinenkin hylsy on tulossa , manuaalimallinen,

    Pelastkoon joku muu sen lahtelaisen.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Oliko se hylsy ihan alkuperäisellä 4-vaihteisella.....
    meinasin vaan että jos purkuun laitat niin se vaihteiston "koppa" kiinnostaisi??? :lol:
     
  6. RumaJussi

    RumaJussi Gearhead

    :D heti pisti hymyks, on se vaan hienoo että joku arvostaa näitäkin :D
    mallihan on mun mielestä hieno, vaikka jos oikeen rehellinen oon niin vanhemman keula (maski) on nätimpi 8) .
    täähän on vaan mun mielipide.....
    onneksi olkoon ja odotellaan ens kesää, jos tallien uumenista tulis liikenteeseen pari mitä oon kuullu että olis valmistumassa. hienoo olis saada vaikka pick nicissä näitä muutama riviin vierekkäin :lol: :lol:
     
  7. kinde

    kinde Gearhead

    Mitä koppaa sä tarkoitat? Kytkinkoppaa vai laatikon kuorta?
    Autossa ei ole tekniikkaa kiinni , tallilla on odottelemassa.

    Jotakin jää ehkä yli . . . . . .
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Eiköhän Vorssaan tulla vaikka valkopunaisilla merkeillä. :wink:
     
  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    koppaa

    Jotta tuollaista palaa haeskelen:

    http://autohobbydigest.com/image.php?64 ... -floor.jpg
     
  10. kinde

    kinde Gearhead

    OKEI , siis lattian humppia.

    Ei tuollaista löydy ylimääräisenä. Uudemman mallisen juuri sain jenkkilästä joka tulee 68 Darttin.

    Mahdollisesti yksi uudempi saattaisi kaverilta löytyä( soikea reikä)..........
     
  11. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    humppia

    OK kiitos kuitenkin. Mulla kanssa tiedossa se uudemman A:n versio. :D
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kulttuuriteko mistä suuri hatunnosto!!
    Eihän tuollaisiakaan Autoja enään tehdä!

    Hyvä kinde!!
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    siis mitä? onks noitten tuotanto jo lopetettu :rotfl:
    no joo koffi maistuu... ja onnee uudelle perheen jäsenelle
     
  14. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Justihin kesällä yks 66:nen saatiin museorekisteriin. V8+904+71/4. Tul iha komia.
     
  15. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Tuli taas itsellekin hankittua barracuda.66-273-904 70-luvun hottentotti asussa.on sen verran hyvän näkönen ja hauska kärry et pakko oli saada pari vuotta sitten hukatun ässän tilalle toinen,tosin "tavallista mallia oleva kala.jos jollain on tietoa sen vaiheista ennen 90-lukua ois kiva kuulla.ollut viimeksi nlc-67 kilvillä,edellinen an-17.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hyvä Kinde! Kulttuuriteko, niin kuin Käkä sanoi. Allekirjoittanut kiittää ja kumartaa syvään, vaikka mulla ei sattuneesta syystä tällä hetkellä ole allekirjoitusta.
     
  17. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Minkäs värinen tämä A-bodymanin barracuda on? Minä vaan kysyn :lol:.Ei kai punainen jossa metallikiteitä lakan seassa.Senvärinen liikkui joskus 80-luvun lopulla kouvolan lähistöllä.5-puolaiset vanteet ja perä ylhäällä.En muista rekisterinumeroa.
     
  18. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Punainen hilemaalaus on kyllä ja L-88 skooppi ,sivuputket on myös ollut.ei taida olla toi sun tietämä yksilö,mulla taitaa olla samasta kuva 80-luvulta.väri on kyllä sama mut ei oo tota skooppia ja barracuda tekstit ovat paikoillaan,mun yksilöstä ne on poistettu ja vanteetkin on ollut jo pitkään wolfrace malliset.rakennettu tällaiseksi jo -77.harmi et kuvassa ei näy rekisteri.
     
  19. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Eihän tämä vain olisi sama auto?
    http://kuvablogi.com/nayta/149533/
     
  20. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Muistaakohan kukaan elimäkeläinen tuota barracudaa jonka omistajalla (yrtsä)oli muitakin asiallisia kulkimia.Esim 57-coronet,60-desoto,joku jenkki ford jne.Oliskohan se barracuda kuitenkin ollut peruspunainen ilman hileitä.Liikaa aikaa kulunut että vois muistaa :eek:
     

Kerro tästä muillekin!