Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Ttu sit sotken jotain tai oisko numeron siirtonen liittymä

    Radiolinja luki pitkään keskellä näyttöä operaattorina elisaan siirtymisen jälkeenkin

    Ja sen tiiän et se liittymä mulla on ollut jo ainakin 15vuotta
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Joo ne suoramarkkinointikiellot toimii, mutta taitaa nykyään olla sekä maksullisia että määräaikaisia, 3 vuottako se oli. Aikanaan ihmettelin kun yhtäkkiä alkoi kaupustelijat soittaa ja kyselin että kun pitäisi sellainen kielto olla päällä "Jaa no olet varmaan tilannut meiltä jonkun lehden tai osallistunut arvontaan, ne poistaa sen kiellon". No kun en ole ja miten niin poistaa? Yksi tiesi sitten sanoa että on muuttunut määräaikaiseksi.:wc:
     
  3. DD6

    DD6 Gearhead

    Suoramarkkinointikielto Robinsonin kautta on tosiaan määräaikainen, 3v. Ilmainenhan se on, tartte kenellekään mitään maksella.
     
  4. maddis

    maddis Gearhead

    Jos 'ilmainen' maksaa 0.39e/min extraa normipuhelun lisäksi, niin onko se enää ilmainen? En tiedä kauanko nuo puhelut yleensä kestävät.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Sori, mä muistin väärin.:oops: Kyllä se radiolinja muuttui suoraan elisaksi.
    Sekoitin toiseen asiaan.
     
  6. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    On niitä ihmeellisiä myyjiäkin... yhdestä kiposta väännetty jo jonkin aikaa ja nyt sitten vihdoin kun hyväksyi mun tarjouksen niin nyt tökkii paperit, myy "kaverin" autoa ja avoin luovari jostain vuodelta sejase.
    Oonko mä niin omituinen kun kauppakirjan haluan ja nimenomaan siltä keneltä sen ostan, kun on tarkotus liikenteeseen kippo saada? Ei tossa välttämättä ongelmia tule nytkään (?), mutta kun haluan niin haluan.
    Jos menis/menee osiksi niin sitten ei kait niin väliä, mutta hintakin on siinä tapauksessa ihan eri.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Menkää yhdessä konttorille papereiden ja setelinipun kanssa. Jos auton saa sinun nimiin, niin myyjä saa sen setelinipun.
     
    rane58 tykkää tästä.
  8. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Myyjä meinaa, että mä vedän siihen avoimeen luovariin nimeni ja tadaa - mun auto. Simple as that.
    Mutta, kun, mä haluan siitä kauppakirjan, se on se ongelma nyt.
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Vähän outoa ettei kauppakirjaa muka pysty kirjoittamaan

    Jos sä laitat avoimeen luovariin nimesi ja se auto onkin jonkun muun, niin sinä olet sen varastanut

    Jos siitä tehdään kauppakirja niin silloin olet vaan ostanut varastetut auton
     
    rane58 ja wilburi tykkäävät tästä.
  10. isalmela

    isalmela Gearhead

    Jessestä ei tuu ikinä miestä :D
     
    juunas, caprice305 ja rane58 tykkäävät tästä.
  11. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Tutun autokauppoja sivusta katselleena ja ihmetellyt.
    3vuotias neitseellinen ajoneuvo paljastui hirvikolaripeliksi myydään liikkeessä takuulla ja aukottomalla huoltokirjalla ja yksikilpisenä.
    Keula katto sisällä ja bägit laueenneena ei mitään mainintaa ilmeni maalipaksuusmittarilla ja liian kiiltävästä lakasta ja loput ex omistajalta.
    Liike ei tiennyt asiasta kuulemma mitään .
    Miten tämä onnistuu yksikilpisenä ja ilman vaihdettujen osien merkintää papereihin?
    Pysyn itse aidoissa tuontiromuissa kun tämäkin oli mainittu Suomiauto statuksella.
     
    rane58 tykkää tästä.
  12. urho3

    urho3 Gearhead

    Eikös tuo edusta normaalia käytettyä autoa. Ei niistä voi tietää jos ei ota selvää ennen ostoa ja ei oikein sittenkään. Ei 3vuotiaasta autosta voi odottaa enää virheetöntä.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oisko sitten tosi uutena nasahtanut? Normaalistihan tuoreempikin auto menee lunariin ja pois.
     
  14. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Sitä ihmetteli ettei osien vaihdosta mitään mainintaan .
    Kolaroituna mennyt vaihdokiksi noin 4kk sitten vasta ensimmäiseltä omistajalta.
    Myyjäliike täysin tietämätön.
     
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jos ei oo vakuutusyhtiö maksanu, ite on omistaja maksanut korjauksen, minne ne kilvet olis menny, ei oo poistettu rekisteristä.
     
  16. TheVille

    TheVille 1st gear

    Onnistuu varmaan siten, jos siinä autossa ei ole ollut riittävää vakuutusturvaa eikä vakuutusyhtiö ole ollut osallisena korjauttamiseen. Omistaja omaan laskuunsa pistänyt kuntoon, silloinhan säilyy kilvet ja säilyy nollat prosentit otteessa, kun ei ole tarvinut katsastaakaan.
     
  17. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Auto vaihdettu liikkeessä vahinkoineen päivineen eli joku valehtelee , myyjä kuulemma vei mällättynä sen vaihdokiksi.
     
  18. urho3

    urho3 Gearhead

    En muista mikä se oli velvollisuus kertoa jos autoa ei ole lunastettu. Ja eikös se kunnossa olevana myyty. Jos korjaus on huonosti tehty niin se eri juttu.
     
  19. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Ei kat tuossa ole sen kummempaa ;) kuin liikkeen myyjä A ostanut ja myyjä B myynyt joka ei ole nähnyt autoa kuin kunnossaolevana.
     
  20. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Ei kai kummempaa mutta yli 30 000 euroja laitoksessa pyynti ja juuri listojen mukainen hinta.
    Ruoskaa joskus sotkeutuneena jälleenmyyntiarvo jotain ihan muuta kuin se listahinta.
    Paljon osia vaihdettuna mutta missään näkymättä ei anna kovin täydellistä kuvaa neitseellisestä vaihdokista ja kuka muuten takaa sen korjauksen hyvin tehdyksi kuin tietämättömän myyjän puheet joita kyllä kauppureilla riittää.
    Auto muuten katosi chättiauton sivuilta välittömästi asian ilmitultua.
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!