Ikkunat auki eikä puhallin pyöri...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja KajS, 19.8.2003.

  1. KajS

    KajS Gearhead

    Jo tradititioksi muodostunut elokuinen sähkökommellus iski.

    Tänään (19.8.2003) sitten jäi ikkunat kummastakin etuovesta alas eikä lämmityslaitteen puhallin pyöri. Niin pitkälle päästiin, että sulake nro 9 palaa. Vaikka ei ole virrat päällä (siis avain pois virtalukosta), se palaa.

    Onko kellekään sattunut samanlaista?

    Auto on dodge ram van b250 318+a500, vm89

    _________________




    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: KajS 2003-08-25 10:45 ]</font>
     
  2. KajS

    KajS Gearhead

    Auto on jo korjaamolla. Positiivista on työllistävä vaikutus ja yritystoiminnan tukeminen. (Kielteistä autoilubudjetin leviäminen, mutta eihän kaikkea tarvitse tehdä itse).

    Silti olisi kiva tietää, onko muilla ollut jotain samankaltaista ja miten siitä on selvitty.
     
  3. ana57

    ana57 1st gear

    Helppo keino palavien sulakkeiden selvitykseen on panna sulakkeen tilalle 50 W:n halogeenilamppu, se palaa niin kauan kuin paikalla oleva sulakekin palais, näkyy jopa peräkontin puolelle koska sammuu.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    No niin dodgenaiset ja -miehet.

    Virtalukon pohja vaihdatettu ja taas toimii.
     
  5. autoilija

    autoilija Gearhead

    Paljos oli veivattu?Ennenkuin sanoi tämä osa itsensä irti?Osaisi itse sitten varautua..Juu on mulla dodge vielä.
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    "Paljos oli veivattu?"

    Sehän tässä jyrsiikin, kun se "vanhakin" virtalukon pohja näyttää "Hecho en Mexico" tarvikkeelta.

    Näyttää nämä lyhytikäiset (sähkö)tarvikkeet vetävän mattoa alta tältä idealta 80-lukuinen kanadanauto käyttöpelinä.

    Pikkuosat, kuten moottori, voimansiirto ja kori jaksaa kyllä, mutta ostin taas esim uuden Hall-anturin varmuuden vuoksi, kun kaksi vuotta vanhasta alkaa töpseli lohkeamaan ??!!##€€?.

    Jos sulla on dodgessa tilttiratti, niin se virtalukon pohja maksaa ihan paljon; 240 egee, jos ei tilttiä, niin sitten 38 egee.

    Kannattaa heti ensi tilistä ostaa yksi varalle ja sitten asennettaessa tarkkana sen käyttötangon säädön kanssa.

    Mutta en minä dodgea pois vaihda, myy tai anna.
     

Kerro tästä muillekin!