Ikuinen kysymys osa II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 21.5.2017.

  1. peto

    peto Gearhead

    Kaarne, Afro Jack ja Spoonman. Tuo kova siloposkinen voimakolmikko, jotka ovat nuuhkineet kaikki barnit ja abanded houses nykistä länteen. Ovat löytäneet useita kymmeniä tehdas rasvoissa olevia Hemi Cudia ja thunderbirdejä. Maksaneet niistä n.100$ kpl. On ne kovia jätkiä
     
    Jsp tykkää tästä.
  2. Jsp

    Jsp Gearhead

    Hahaha tämän takia käyn overdrivellä.
     
  3. kaarne

    kaarne Gearhead


    Ei metsistä helpolla löydy liikennenkelpoista autoa ja itse olen tähän mennessä autoni hankkinut.
     
  4. kaarne

    kaarne Gearhead

    On tallihalli ollut käytössä jo vuosikymmeniä.

    Harrastaminen ei ole halpaa jos omistaa monia autoja ja vaikka ne olisivat vain kesäisin käytössä.

    Tankki täyteen ja satanen on mennyttä kalua eivätkä moottori ja vaihteistoöljyt ole ilmaisia.
     
  5. kaarne

    kaarne Gearhead


    Mainitse edes yksi kirjoitukseni joka viittaa trollaukseen.
     
  6. kaarne

    kaarne Gearhead


    Käsi kädessä autiotaloon.
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead


    Varmasti menee enemmän kuin sata dollaria jos haluaa ostaa alkuperäisenä säilyneen powerauton.

    Sanotaan että tarvitaan vähintään pari tuhatta dollaria ennenkuin sellainen irtoaa.

    [​IMG]

    (Plymouth Cuda vm. 1971)
     
  8. grantorino

    grantorino Gearhead

    Nyt kaarne kun taas kirjoittelet niin vastaisitko siihen eilen kysymääni kaupunginosa kysymykseen, kun eilen jätit vastaamatta.
     
  9. kaarne

    kaarne Gearhead


    Sanotaan näin että Sirkkalankadun koirankusetuskallion lähettyvillä.
     
  10. grantorino

    grantorino Gearhead

    Aha, siellä siis on mukavia naapureita.
     
  11. peto

    peto Gearhead

    Harvoja keskusteluita, joihin olen itse osallistunut esim.Renault on sama yhtiö kuin PSA.

    Pienen provosoinnin ansiosta, alla oleva väite, että tänäpäivänä saa Hemi cudan saa parilla tonnilla.

    Viljelet omia mielipiteitäsi faktoina. Mitäs se on muutakuin trollaamista?

    Sinänsä hauskaa seurattavaa tuota tuohusi. On vaan niin helvetin läpinäkyvää, että ei voi kuin nauraa.
     
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    .....ollut 60-luvulla
     
  13. kaarne

    kaarne Gearhead

    Olen edelleen sitä mieltä että ranskalaiset autonvalmistajat tekevät enemmän tai vähemmän yhteistyötä keskenään.

    Tuskin osaat ajatella autonvalmistusta niin laajasta perspektiivistä että kiinnittäisit tälläisiin asioihin huomiota.

    Ei mielipiteen esittäminen ole sama asia kuin se että väittää että joku asia on fakta.
     
  14. Jsp

    Jsp Gearhead

    Voisimmeko tehdä "kaarnen parhaat" ketjun johon linkitetään lainauksia kaarnen "mielipiteistä".
     
  15. kaarne

    kaarne Gearhead

    Tehdään vaan mutta tasapuolisuuden vuoksi kaikkin muidenkin kirjoitukset ansaitsevat saman kunnian.
     
  16. peto

    peto Gearhead

    Siinähän se taas tuli "Olen edelleen sitä mieltä "!

    Esittäppä lopulta ne Rellu/PSA faktat! Muu kuin yksi yhteysyritys, mitä on autonvalmistajilla merkistä riippumatta yli koko autoteollisuuden. Tuolla logiikalla mersu ja rellu on yhtä yhtiötä ja sitä kautta myös PSA. PSA on samaan yhtiötä BMW kanssa, jne. Ketjua voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle...

    Trolli mikä trolli. Vähän liian läpinäkyvä vain.
     
    max tykkää tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Minusta BMW ja VAG ovat sama yritys Boschin ja Lassila&Tikanojan kanssa.
     
    Kowalski tykkää tästä.
  18. kaarne

    kaarne Gearhead


    Kyseistä keskustelua ei käydä tässä ketjussa joten jos sinulla on asiaan liittyviä kysymyksiä joita haluat esittää niin tee se ko. keskustelussa.
     
  19. peto

    peto Gearhead

    Nyt Kaarne ryhtyy jo modeksikin, kun vähän osuu omaan nilkkaan? Muistaakseni koko rellu/psa väite ei liittynyt millään tavalla silloiseenkaan threadiin.
     
    Rotten ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    miksei asioista saisi keskustella
     

Kerro tästä muillekin!