Ilmoitus kerholehdessä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja meeja80, 10.12.2008.

1. meeja80

meeja80 1st gear

Niin että viimisimmässä lehdessä kun oli ilmoitus että Inter pizza paikasta saisi kerholaiset jäsenkorttia vilauttamalla alennusta, niin ei pidä ennää paikkaansa. Karvaranteet ilmoittivat että ei voi enää antaa yhtään minkäänlaista alennusta koska raakaaineet ovat kallistuneet.
    Paskat sanon minä ja menen muualle syömääm pizzani!

T: Merja (Metu)

2. repecab

repecab 1st gear

Ostaako joku muka oikeasti karvaranteilta eväitä, ei kai nyt kukaan niin (järjen)köyhä voi olla. :eek: :eek:

3. Caballero

Caballero 1st gear

Nohnoh, eipäs mussuteta turhista. Köyhälle kaikki on kallista mut jopa mulla on varaa maksaa 6€ ruoasta, joka kyseisessä paikassa sattuu olemaan oikein hyvää.. Sitäpaitti paikan pitäjistä ei oo ainakaa henk.koht. mitään pahaa sanottavaa, mukavan tuntusia hemmoja tuntuu olevan..
    Sama suku pitää useempaakin saman alan mestaa Kvl:ssa..

4. Kasi-Pasi

Kasi-Pasi Gearhead

Ettei vaan olis samaa sukua kaikki saman alan tummahiuksiset yrittäjät koko maassa... :rotfl:

5. Caballero

Caballero 1st gear

Voi hyvinnii olla.. :D

6. meeja80

meeja80 1st gear

Minuu vaa harmitti ku sain justiisa viime lehtee laitettuu ilömotuksen siitä alennuksesta nii nyt sitä ei ees saa.

7. pässi

pässi 3rd gear

Itse lopetin karvakäsi "pizzojen" syömisen 1992 vuonna ja olen ollut tyytyväinen, suosittelen. :eek: Karvakäsipitsaa alennuksella kerholaisille, hah :rotfl: , älkää ny helevetti niiltä mitään ostako, hullut. :eek: Mitään järkeä oo tuollaisessa. :poff:

8. pässi

pässi 3rd gear

Mussun mussun ja nyyh nyyh. :eek: Laitan 6e:ni kyllä muualle. :eek:

9. Caballero

Caballero 1st gear

Siihen tuskin maailma kaatuu.. Ihan varma ei tietyst voi koskaa olla..

Kerro tästä muillekin!