imperial le baron -73

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja kpejoki, 12.7.2019.

  1. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ja jos jollain on ehjä viiksi tiedossa olen kiinostunut
     
  2. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Ensin pitää ottaa ratti, suojalevy ja vilkkuviiksi pois, jonka jälkeen tarvitsee pari liitintä irrottaa.


    Tuon pitääkin palaa aina, kun luukku on auki. En ole varma, onko maadoitus toteutettu luukun kautta.
     
  3. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    joo mut ku palaa aina on kiinni tai auki ja tutkin takaluukun kantta enkä tajua/lyödä mistä maadoitta ja joo cruisen viiksi kyl irtoo mut johdot poikki varren sisältä pitäis saada se katkaisin osa auki ett sais johdot pois/korjattua
     
  4. dodgeman

    dodgeman 3rd gear

    70 lukuisissa isokoppasissa mopeissa on käytetty elohopea kytkintä joka on itse luukussa
     
  5. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Katsoin korkauskirjan kytkentäkaaviosta, ja maa tulee lamppuun kotelon/telineen kautta.
     
    Muokattu: 7.9.2019
  6. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ja seuraava ongelma bensamittari näyttää neljänneksen väärin anturi uusittu cluster voltage regulator uusittu mittariston piirilevy uusittu
     
  7. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Kanttaa tarkistaa, että itse mittari on kunnossa.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Anturin koho lienee noissakin varren päässä. Mitäpä jos taivutat kohon vartta. On kiinalainen vinosilmä hiukka heittänyt tehtaalla ja kulma on liian loiva.
     

Kerro tästä muillekin!