no niin nyt mittaristos häikkää tai no kaikki toimii mut chek cauges valo palaa koko ajan mistäs tää lukee tai maadottaa mittarit toimii uusi säädin uusi piiri levy toimi ennen mut käsittämätöntä uusi kaasari sähkö ryypyllä ni tää valo alkoi palaa koko ajan miks
nou siel on koneessa termarin vieressä anturi joka on samanlainen kuin jos olisi moottorin lämpö tila valoilla se anturi hoitelee gauges valoa
no niin imperial ei käynnisty sytkäboxsi uusi ballast resistor vaihdettu puola uusi ja kaikkiin tulee virta mutta silloin ku vielä lähti käymään lähti niinku vasta silloin ku lopetin starttauksen vähä niinku jäljessä mut nyt ei ollenkaan kumpi paskana virtalukonpohja vai jakaja
Startatessa pitäs tulla täydet eli n.12 ja käynnissä 6-7 volttia. Siis vakiokamoilla. Sanosin jakaja, jos kerta tulee virta molemmissa asennoissa. Mopareissa on ihan normaalia että startista kun kääntää käyntiasentoon, niin siinä on pieni katkos. Mutta sen ei pitäs aiheuttaa ongelmia normiosilla ja kaasarilla. Vain joissain aftermarket ruiskuissa. Ja onhan sykäboksi varmasti maadoitettu kunnolla? Ja muutkin maat kunnossa, siis ihan aukastu, putsattu, väännelty kaapeli ettei ole rapea kuin ranskalainen yms
sytkäboxsi maadoitettu runkoon ja koneeseen erikseen koneen maa ok sisällä mittarit toimii ok paitsi bensamittari näyttää yläpäässä väärin täs on se paha että joku on kytkenyt virtalukon pohjan uudellen ja yllätys yllätys alkuperöiset liittimet otettu pois on kyl toiminut noinkin ainoa kipu on ollut thän astii että lämpö ja öljynpaine mittarit menevät välillä täysille hhetkellisesti
niin joo jakajaa epäilen itsekkin siinä on klappia sivusuunnassa liekö vaikuttaa mut jos muuten kunnos ni luulis edes yskähtävän
bensaa tulee onko tietoo mistä ne jakajan johdot kiertää kaaviot näyttää et menee ecuun suoraan mut ei me menee tulipellis olevaan nippuun ja siit ties mihin täytyy purkaa koko nippu et saa katottua onk johdot ok
no nih vika löytyi jakaja paskana ny kaikki uutta ecu jakaja resistori ja lähtee lämpöisenäkin paremmin käyntiin ja jos jollain on tuulitunneli imperialiin niin olisin kiinnostunut ja cruisen viiksi edellen hakusessa
Taisi facessa ollakin jo puhetta.. Unohdin koko jutun. Eli mulla olis se -67 Impin tuulitunneli, jos se passaa..
ja lisää sytytys häikkä kaikki uutta toimii oli jakaja paskana kuten mainitsin nyt oirehtii taas tyhjäkäyillä vaihde päällä käy huonosti niin kuin pätkisi puola on mds 2 kun ottaa ilmastoinnin ja puhalitimet pois käynti paranee laskeejo jännite liian alas vai mikä helvetti sen sekoittaa