infoa kapteenin jakkaroista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja dumb, 11.5.2007.

  1. dumb

    dumb Gearhead

    Noniin, laitanpa tekstiä tälle palstalle koska ei mielestäni muualle oikein sovi, enkä löytänyt haulla valmistakaan otsikkoa jonka alle kirjoittaa.

    Eli siis, onko muiden merkkien vaneissa (tai muissa malleissa) ns. kapun jakkaroita kuin chevyssä? Jos on, ovatko kaikki fyysiseltä kooltaan suunnilleen saman kokoisia? Onko kaikki mallit yhtä hyviä istua?
    Entäs sitten se mekanismi joka päästää penkin pyörimään; se on kaiketi jalustassa kiinni?

    Sitten mua kiinnostaa noi kapun jakkaran mitat; jalustan kanssa ja ilman. Eli korkeus lattiasta(jalustan kanssa), leveys ja pituus.

    Ideana ja suunnitelma olisi sovitella kaksi tuollaista kapun penkkiä transittiin. Ei vaan ole kellään tutulla sellaisia, että pääsis mittailemaan.
    Ideana hauska, mutta onnistuessaan parantaa ajomukavuutta aika paljon!
     
  2. Willep

    Willep 1st gear

    Puuratti ladassa ja kapunpenkit transitissa on ku silikonitissit akalla. Kyyti on sama...
     
  3. dumb

    dumb Gearhead

    Niin, onhan harrastaminen muutenkin turhaa ja typerää rahan tuhlausta. :poff:
     
  4. dumb

    dumb Gearhead

    anyone? :eek:
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    Kapteenin jakkarat on kaikki jalkiasenteisia conversiopajan asentamia eli ne ei ole gm'maan mitenkaan kytkoksiassa tai niitten valmistamia.
    Conversiopajoja on usassa useita kymmenia jos ei enemmankin ja kayttavat eri penkkivalmistajien jakkaroita ristiin rastiin joten tohon sun kysymykseen tuskin voi antaa vastausta kun penkit on kovin kirjavaa seurakuntaa.
    Joskin yleensa penkit jaetaan minivan-fullsize kategorioihin riippuen siita pannaanko penkki pieneen vai isoon autoon, minivan penkit on hieman solakammat kuin fullsize nojatuolit.
     
  6. Mäksä

    Mäksä 1st gear

    laitan tän kyssärin tänne ku en viitti uuttakaan ketjua perustaa, eli kun noi jakkarat pyörii, niin onko niiden tarkotus kääntyä myös sinne takaosaan päin? vai onko ne sitä varten et pääsee helpommin autosta ulos vai mikä idea siinä on?

    kun jos penkin kääntää niin ovi ei mee kiinni, ja sinen takaosaan päin niitä en saa kääntymään (toiseen suuntaan ei pyöri, ja toiseen suuntaan ei mahdu pyörimään
     
  7. garagektc

    garagektc Gearhead

    vähä myöhässä, mutta kumminkin. eivät oo mitenkään gm vehkeisiin yksinoikeudella asennettuja.
    ja omassa ainakin pyörähtää sillai että voi istuskella nenä taaksepäin.
    tosi isolla perseellä/mahalla vois olla jotain helpotusta autoon menossa mutta jos sitä varten tommoset laittaa niin sama ostaa skootteri niin kaunis vartalo näkyy paremmin :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!