Innovaten tilalle parempi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja puna niska, 3.5.2013.

  1. puna niska

    puna niska Gearhead

    Nii mikä ois kestävämpi vaihto-ehto tolle lc-1 lambdalle.
    yks anturi menny olosuhteiden pakosta ,mut nyt kärähti se ohjaus mokkula.
    Cranking voltage ilmeisesti näitä hiljentää en oo tuota vielä tarkistanu.
    Oisko jotai parempaa ja luotettavampaa tarjolla vai siirrynkö tohon kapeempaan maailmaaan takasi semmonen mokkula tota laatikkoo ohjas aikasemmin.
     
  2. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    PLX

    __
     
  3. puna niska

    puna niska Gearhead

    PLIIS perustele ies vähä ei kehtois ostoo nuita mokkuloita ennee yhtää enempöö.Ruppee nää tietsikka vehkeet tuntumaan hara kirille muutenkii.Ja en muuta tota kaasariks!!!
     
  4. lärpäke

    lärpäke 3rd gear

    Täällä ainakin on toiminut MTX-L hyvin, ja tuntuu moni muukin kehuvan sitä. Ei tarvitse erikseen ohjainlaitetta, vaan sisäänrakennettu itse mittarissa. Taitaa olla myös innovaten uusin mittari/tuote.

    Tosin itse lambada taitaa aina olla innovaten tuoteissa sama Boschin LSU 4.2, joka menee kyllä rikki kuulema ainakin jos seos on liian rikas pitkäjaksoisesti?
     
  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No ei näille mitään sen kummempia perusteita ole kuin omat ja tuttujen kokemukset. Tosin eräs ammattimainen säätöpaja moitti Innovatea, eli jostain syystä tuppasi rikkoutumaan muutamassa kuukaudessa (siis useammin kuin muut merkit). En kysynyt tarkemmin syytä.

    Oma Innovate ei vakuuta nopeudellaan; tuttujen PLX:t taas vaikuttavat olevan sellaisia, ettei tarvitse satunnaisesti startata moottoria uudelleen että laajakaista ehtii mukaan. Voi liittyä jotenkin kalibrointiin.

    Yhden Innovaten tiedän joka näytti ihan tuubaa uudesta asti. Säädä siinä sit moottoria.

    Mitään Tekniikan Maailman tasoista, tai yleensäkään faktoihin perustuvaa mittailua viestini ei edusta. Nää on vaan omia kokemuksia, ja siten tulkittakoot. En kerro mikä paja tuon yllämainitun kommentin Innovatesta antoi.

    Good luck!
     
  6. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Jaa siis oliko sulla kapeakaistan tarve jollekin boksille? No miksi ihmeessä kaipaisit laajakaistaa (muutakuin täyskaasusäätöjä varten).

    Ilmeisesti olet emuloinut (suomeksi sama asia = tuottanut kapeakaistasignaalia) boksille, jotta se voi ohjata seostas normaaliajossa. Innovatella voi tehdä tätä laajakaistan ohessa joo, mutta miksi vaivautua, ellei boksin sisäänmenossa ole jotain rajoitteita?
     
  7. puna niska

    puna niska Gearhead

    ÖÖÖ noo boksi on gm pohjainen mutta noi kapee ja laaja lampda käyrät oli nii erilllään esim motari reissun jälkee nii laitoin laajan kapeen tilalle,meinaakko että laaja vaan tarkkailuun.Ko itekkii olin vähä tähän suuntaan nyt kääntymässä.
     
  8. puna niska

    puna niska Gearhead

    Nii ja boksi on toi ebl modattu gm että ymmärtää opetettaessa laajakaistaa lämäpohjassa.Että siihen tarviis vielä laajaa väylää.Laittakee muutkiin omia käyttö kokemuksia kaikista laakaistoista kai tämäkii aihe tarvis päivitystä tällä palstalla.
     
  9. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Mulla on innovate lc1 toiminut täysin moitteetta jo vissiin 5 vuotta.
     
  10. janiluo

    janiluo Gearhead

    Tarviiko sitä laajakaistaa oikeesti muulloin kun "learn VE"-tilassa?
    Ja onko kukaan testannut tuota DynamicEFI:n omaa laajakaista systeemiä EBL:n kanssa? http://www.dynamicefi.com/TT-1.php
    En ole itse päässyt vielä testailemaan mutta kiinnostaa mitä muut on tehny...

    - Jani -
     
  11. puna niska

    puna niska Gearhead

    Ei tarvii taijan viskata uuven kappeen lampdan putkeen ja palata tohon leveen maailman myöhemmin jos koskaan.
     
  12. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Kaveri joutu kahdesti käymään kaupassa vaihtamassa ennenkun innovaten mittari alko toimiin. Ei kovin vakuuttavaa mun mielestä. :D
     
  13. laakkius

    laakkius Gearhead

  14. puna niska

    puna niska Gearhead

    Nyt vähä asiaa googlailleena ja vähä asiasta viisastuneena älkää kytkekö lc-1:stä semmoseen piuhaan joka antaa jännitettä startatessa se vaihteleva jännite pilloo sen softan ensin männöö yhteys mykäks ja sitte himmenöö koko laite .Jaa sitte disclaimeri tää on ongittu netistä????
     
  15. dixie

    dixie 3rd gear

    Onkos tietoa, olisko GM-laitteissa sopiva piuha valmiina tuota varten? Vai pitääkö laittaa rele niin, että virrat päällä tulee sähköä, mutta startatessa ei? Mulla on 92 Camaro.
     
  16. saresks

    saresks Gearhead

    Osaako joku perustella, miksi ihmeessä LC-1:n tietsikkaliitäntä on aataminaikainen 7-pinninen sarjaporttiliitin, millaista ei mun läppäreissä ole ollut vuosikausiin?
     
  17. puna niska

    puna niska Gearhead

    NO tossa on kyllä pointtisa jos meinais kaikkien auton säätö-ohjelmien kanssa pelata nii toi sarja portti pitäs olla.Toi usb rs muunnin mikä tuli ebl:n mukana toimi myös alkuun ton lc-1 kanssa.BTW siihen boksiin pääsee käsiks särkemällä sen kuoren ilmeisesti mutta loppu oli nii sähkö teknistä että ei tajunnu.
     
  18. dixie

    dixie 3rd gear

    Flektin sähköt on juurikin tähän sopivat. Flektin releellä on ruskea piuha, joka on "hot in run", mikä myös pitää paikkansa, eli virrat päällä tulee sähköt mutta startatessa ei.
     
  19. puna niska

    puna niska Gearhead

    En tiijä paljastanko oman tyhmyyden avaamalla näppikksen mutta kuitenkii.Kun hävitin laajalampaan ohjauksen boksilta nii kosteen kelin loput onkelmat hävis ilmeisesti ja opetuksena tästä ei laajalammasta semmoseen paikkaan mistä vesi sumu sitä jäähyttää.
    HUOM!!!! tää ei oo mitää faktaa kun ei päässy asiaa varmistaa ikinä lapprilta.
     

Kerro tästä muillekin!