Iskareiden korjaus itse?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja multsi, 29.1.2022.

  1. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Pesukoneeseen kävin laakerit hakemassa Motonetista. Laakerin numero ei riittänyt, piti kaivaa tiskin ääressä kännykällä Motonetin oma numero Googlella, Motonetin oma haku kun ei laakerin numerolla osannut mitään järkevää hakea. Olikohan jossain Triumphissa tms. pyöränlaakereina käytetty. Kyllä ne sieltä sai kuitenkin, olin tietysti etukäteen tarkistanut saldon. Viikonloppuna ei muita vaihtoehtoja ollutkaan.
     
  2. tourist-ace

    tourist-ace Gearhead


    Laitoin yv:tä , löytyy uudet etu ja takaiskarit
     
    kad_boost, dart -66 ja Slant Sickness tykkäävät tästä.
  3. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Oon joskus sanonu motonetissa että helpottas minun elämää huomattavasti kun varaosat olis noutohyllyissä niinku teknisissä myymälöissä. Ei tarttis jonottaa, sais varmasti oikean osan, ei tarttis selittää myyjälle teknisiä yksityiskohtia. Kerran kysyinkin onko kellään tässä mitään kokemusta tai koulutusta autoalalta. Yhtään kättä ei noussu. Se vanhempi mies ei ollu vuorossa tai enää töissä siellä. Ne nimittäin tuntee jarruputken päätkin: A,B,C,D nimillä muttei tiedä mitkä kierteet niissä on. Kuulemma ei voi tulla kattomaan. Joku voi vaikka löytää oikean jarruputken itselleen ja paljastuu ettei ne tiedä vittuakaan myymistään tuotteista. No ison työn takana selvittää mikö kierre esmes A on mutta sain putken jenkkiin vastustuksesta huolimatta. Asiakaspalveluhenkilöitä ne on eikä myyjiä. Myyjä tuntee tuotteet ja auttaa asiakasta
     
    teddy99 tykkää tästä.
  4. multsi

    multsi 2nd gear

    Iskarit löytyivätkin ihan tätä kautta, eli vielä kiitokset siitä! Ei tarvinnut alkaa öljyjä prässäilemään ja veikkaaan, että tuohon Altoon on sen mikroskooppimaisuuden takia aika vaikea muidenkaan osia sovitella. Kiitos myös linkeistä, kaipa siihen maailmalta sitten löytyy osia jos osaa etsiä. Kyllä nuokin iskarit ihan Motonetin, autodocin yms. listoilla roikkuvat, mutta ei niitä sieltä oikeasti ole saanut vuosiin.

    Muutaman kerran olen vinkunut itseni Motonetissa hyllyjen väliin vertailemaan osia, kuten jarruletkuja tai puslia. Yleensä aina sopiva osa/sovituskelpoinen osa onkin löytynyt saman valmistajan jostain toisesta mallista.
     
    jknR, isalmela, dart -66 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. meteor

    meteor Gearhead

    BMW :n varaosajärjestelmä on siitä fiksu se näyttää missä muissa malleissa on sama varaosa ja järjestelmä on kaikkien nähtävillä.
     

Kerro tästä muillekin!