Isolohko-> Dart 67:aan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Jukka85, 14.2.2009.

  1. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Ota rohkea asenna ja anna rälläkän laulaa, muista, että sääli on sairautta.
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    ....mut vahvista se putkituella, että olis vähintään yhtä vahva kun alkuperäisrakenne. Jos haluu sellasen huomaamattomamman systeemin, ni laittaa vahvikkeet lokarin sisäpuolelle. Mut noi tosiaan vaatii aivan hervottomat holet, ja ohje tarjoo vielä suurempaa kun olis ehkä tarvis.
     
  3. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    aika heleppo ja suht. evullinen pakosarja valinta ois varmaan Schumacherin satsit, klaaraa ohjaustehostimen sun muut elintaso kamppeet, itekkin laittasin (ehkä) nuo Schumit mutta niitä pitäs veistellä jonku verran manuaalilootalle, joten päädyn varmaankin TTi:n sarjohin, ja muutenkin jotenkin mielyttää enempi tuo TTi:n "täys pitkä" malli ja 3" kollektori.....TTi:n kans joutuu/saa laitaa manuaalisimpukan. Se on sitten toinen juttu mistä noihin TTi sarjohin repii hillot, ärtsoppa linjaa pukkaa :lol:

    www.engine-swaps.com

    www.ttiexhaust.com
     

Kerro tästä muillekin!