Israelissa tehdyt jenkkimallit 1/43

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja wege, 20.2.2005.

  1. wege

    wege Gearhead

    Olen pikkuhiljaa keräillyt Israelissa -60 ja 70-luvulla tehtyjä jenkkien pienoismalleja(leikkiautoja). Valmistajana näissä on Cragstan tai Sabra (Gamda Koor). Eivät erikoisen detaljoituja, mutta kohtalaisen muototarkkoja kuitenkin. Löytämäni autot ovat pääasiassa olleet leikkien jäljiltä, joten olen niitä maalaillut uudelleen ja vaihtanut pyöriä ja akseleita yms. Ja sitten "aasinsillan" kautta itse asiaan. Jos sinulta löytyy em. autoja ja olet valmis niistä luopumaan, niin ota yhteyttä. Sikahintoja en ole valmis maksamaan, mutta kohtuullisesti kuitenkin. Myös "raadot" kelpaavat, saahan niistä varaosia. Toki olen keräillyt myös vastaavia jenkkimalleja Corgilta ja Lesneyltä, joten voi niitäkin tarjota. PS. myös Astron pienoismalli 1/64 tai 1/43 kiinnostaa (rikottukin)
     
  2. MYYTÄVÄNÄ:

    Sabra
    Barracuda
    Camaro
    Impala
    Chevelle
    Corvette

    Lisäksi yli 2000 kpl samoja ja muita. Dinky Toys, Dinky, Lesney, Matchbox, Corgi, Corgi Toys, Mettoy, Politoys, Tootsie Toys, LoneStar ym.

    Jotkut autoista MIMB. Hinnat alkaen 5€/kpl. 050-5117192
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest


    MIMB = ?
     
  4. 24 Sabraa tehty:
    Chevelle STW
    Chevelle ambulance
    Chevelle fire chief
    Impala
    Impala taxi
    Impala police
    Chevy pu
    Imperial
    Barracuda
    Charger
    Stingray
    Toronado
    Riviera
    Corvair
    Camaro SS
    Firebird
    GTO
    De Ville
    De Ville conv
    GT
    Torino
    Mustang
    Tbird
    VW

    Mint In Mint Box=MIMB
     
  5. wege

    wege Gearhead

    Edelleen hakusessa näitä. Pikkuhiljaa on löytynyt, mutta vielä on puutteita
    kokoelmassa. "Aspen" onko sulla vielä jotain, mistä voisit luopua?
    Heitä vaikka yv:llä.
     
  6. pee5

    pee5 3rd gear

    Onko kellekään jäänyt ylimääräisiä ovia Ford Mustang No.8106, valmistaja joko Cragstan Detroit Senior tai Gamda Koor Sabra. Omat autot ovat punaisia, en tiedä onko näitä ollut muun värisenä.
    Yhteydenotot yv:nä.
     
  7. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ai niin mulla on poliisikupla samaa sarjaa kun charger. sit oli joku hienompi (gm?) minkä iskä palautti kun oli pyörät irti valmiiks tai jotain. :x
     
  8. wege

    wege Gearhead

    Nostetaas tätäkin.
    Edelleen kokoelma kaipaa täydennystä.
    Barracuda, Mustang, Camaro ainakin pitäs
    löytää vielä.
    Tarjotkaa!
    0407451090 tai yv.
     

Kerro tästä muillekin!