"Itä Suomen" kauneimmat autot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TopyCa, 31.3.2025.

1. Sen kuvan saa näin näkyviin. Mene kuvan päälle hiirellä ja paina kakkosnapilla valikko esiin ja sieltä "Kopioi kuvan osoite" tai jotain sinne päin. Ja sitten sen liität sen osoitteen tuohon Overdriven Kuvan kohtaan. Niin ja esim. Facebookista ei kannata lähettää kuvia, ne katoaa viikossa parissa.

Tässä on sun kuva esimerkkinä.

Miksi minä näen kuvassa vain Dyanen korin ja jotan romua. Pitikö tässä olla joku itäkaunotar?

Muokattu: 5.4.2025
  2. KohtalainenPaja

KohtalainenPaja 3rd gear

Siinä pikkukuvassa mikä oli reunassa.IMG 1132.

3. KohtalainenPaja

KohtalainenPaja 3rd gear

4. KohtalainenPaja

KohtalainenPaja 3rd gear

En kyllä lukenu Migueloksen ohjetta millä saa kuvan suoraan:p
    nim.Dataporopeukalos:D

5. Ai juu..No nyt selvisi sekin.

Muistan aikoinaan jonkun matkan päässä lapsuudenkodista oli tollasen 4 -ovisen raato. Ihailin sitä jo silloin. Luultavammin sen kohatalona oli paali.

6. JasuT

JasuT 1st gear

Oho, olin näköjään laittanut vieläpä viereisen kuvan linkin illalla. Aina ei näköjään onnistu. No, sen kuvan Dyane, lähes kokonainen osakasa, runko, akselistot, kori luukkuineen laseineen siinä lähellä, meni sinne säilöön -95 kun tuli yksien kauppojen myötä se, sekä -56 2CV josta "Vantaan Peltivelho" sittemmin loi rodin...

Tämä oli se oikeampi kuva. Keulan peltiosat oli vielä 80-luvulla tuossa lähellä, ja yhtä lukuunottamatta kaikki lasitkin ehjiä. Toinen takavalo, kolmesta erivärisestä palasta koostuva, sekä ohjauspyörä oli meillä kotona leikeissä mukana, jonnekin sitten hävisivät kun äitee lopetti perhepäivähoitajan toimen 90-luvun alussa...

Täytynee kaivella paperikuvakasaa, ja jos kuvat on siedettävässä kunnossa niin harkita niiden skannaamista...

7. mpower

mpower Double Gearhead

En ole ollut Jalluun kirjoittamassa!:D Tuokin Warrejuttu tuli mieleen kun viskiä otin ja sitten mielikuvitus laukkaa iloisesti!:D

kerkko tykkää tästä.
  8. fxsts

fxsts Double Gearhead

Mistä tuntee ammattitaitoisen Warrekuskin?

Savuvana ei katkea kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa.

eeko ja kerkko tykkäävät tästä.
  9. mpower

mpower Double Gearhead

Onpa mukavaa jos tykkäsitte minun ja tyttöystäväni elämästä!
    Näin jälkeenpäin ajatellen, länsimaassa nyt jo ollen Saksojen yhdistyessä, osaan entistä enemmän arvostaa vapautta!

Mukavaa on myös huomata Migueloksen viitseliäisyyttä kaivaa aiheeseen liittyvää aineistoa tänne liittäen!

Asiasta kolmanteen, minä, veljeni ja kaveri oltiin Nummi-Pusulasta aikoinaan töissä Lohjalla.

Päätettiin sitten ajellaan vuoroviikoin duuniin! Hänellä oli lähes uusi Prynny, siis Warre farmari! Ei siitä mittään tullut, osittain siksi kun kyyti aivan kauhiaa Prynnyllä, ja jos vaikkapa mei ylitöihin jäätiin!

Prynn,prynn, prynn!:p

10. TopyCa

TopyCa Gearhead

11. Tässä on sopivaa videota jatkoksi:

kerkko tykkää tästä.
  12. musta pässi

musta pässi Gearhead

Appiukko vainaalla oli monia warreja. Tätä viimestä koppaa. Fanaattinen warremies. Tallissa on lehtitelineessä itellä Tuulilasi jossa warren viritysohjeet 80hp. Moposportin vastaavia enole koskaan missään nähny ku mainoksen moponosaluettelossa. Appiukon jäämistöstä otin kirkkaan keltaisen warre avaimenperän muistoksi penskojen nissaniin ku sekin on kirkkaan keltainen. Ystävä oli kova 2-tahti mies virittämään, opetti minuakin vähän. Silloli työmatka warressa itse kaavoilla lasketut tehoputket. Sen 2-vaihteinen sachs kulki 90km/h. Nero mieheksi. Kuoli reilu kolmekymppisenä.

13. tapsah

tapsah 3rd gear

Jonkun vuotisissa, ehkä kaikissa sämpylä-varreissa oli omanlaisensa ohjauspyörä joka tunnettiin nimellä peukaloluokku.
    warren työtekijät vuonna 1965 valitsivat uuden mallisen Warren maailman kauneimmaksi autoksi..
    On muuten ainoa autoa jota olen työntänyt enemmän kuin ajanut ja myöskin ainoa jonka olen kaatanut, kävely vauhdissä vieläpä..

14. TopyCa

TopyCa Gearhead

Ralli legenda 2-T piireissä on Seppo Warre Virtanen joka pääsi Itä Saksan tehdastiimiin.

"Warre-Virtanen, maailman nopein kakstahtikuski
    11.1.1997
    RALLIPOLUN varrella kasvaneen Seppo Virtasen autovalintoja ohjasi ensi metreistä lähtien yksi tavoite. Pääsy tehtaan rallikuljettajaksi.
    Ajokortti-ikään mennessä Virtaselle oli selvinnyt, että mopoperiaatteella liikkuvalla Wartburgilla tie tehdaskuljettajaksi aukeaisi helpommin kuin rallikansan suosikkiautoilla.

Kuvia Warreista ja 2-T peleistä käsittääkseni Sepon kauniissa pihapiirissä Jämsänkoskella;

https://www.warreteam.com/g2017/1107.htm

japetalk ja kerkko tykkäävät tästä.
  15. Marklin

Marklin Double Gearhead

16. Marklin

Marklin Double Gearhead

kerkko tykkää tästä.
  17. TopyCa

TopyCa Gearhead

Nätti auto! Mikä tuossa pick up'ssa on ollut aihiona? Nokka vaikuttaa 90% custom?

PS. Tuo harvinainen Warre vois olla minun wanha!!!

18. GAZ-53

Kerro tästä muillekin!