Järvenpää Cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 1320, 10.6.2020.

  1. 1320

    1320 Gearhead

    Kaveri pyysi välittämään tämän tänne Oodeelle:

    Ajatuksena olisi kartoittaa, olisiko harrastajilla kiinnostusta alkaa cruisaamaan "säännöllisesti" aina kuukauden kolmantena lauantaina Järvenpään ST1:llä (Yrittäjänkatu 1, 04440 Järvenpää), eli siis sama paikka joka toimi onnistuneesti tämän Maisemacruisingin päätepisteenä ja yrittäjäkin oli positiivisin mielin kun tontti oli täynnä harrasteautoja. http://www.overdrive.fi/forum/threads/uudenmaan-maisemacruising-22-5-2020.311690/

    Kyseessähän olisi täysin vapaamuotoinen Cruisingtapahtuma joka kuun kolmas lauantai klo 18:00 eteenpäin. Tapahtumalla ei ole järjestäjää eli tapahtuma alkaa ja loppuu osallistujien mukana, joten Te/Sinä autoinenne teette tapahtuman.

    Eli jos lauantaisin ei ole liikaa tekemistä, niin lämpimästi tervetuloa! :pinup::odcool:



    Itse ainakin kannatan ehdottomasti. Sijainti on hyvä ja parkkiksella on tilaa isommallekin automäärälle.:odwink:
     
    Muokattu: 11.6.2020
  2. 383

    383 Gearhead

    Siis perjantai vai lauantai :(:(:(
     
    kaierkki tykkää tästä.
  3. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Kyllä ainakin minua siellä nähtäisiin helposti kun tuossa hyvinkäällä asun
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    Lauantaista oli kyse ainakin ennakkotiedoissa mitä mulle on tullut?
     
  5. 383

    383 Gearhead

    No tossa ylhäällä lukee molemat päivät :eek::eek:
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kun perjantaina alottaa kruisaamaan, niin helpostihhan se lauantain puolelle lipsahtaa.
     
  7. 1320

    1320 Gearhead

    Katohan, joku amatööri oli naputellut useamman päivän tuohon aloitusviestiin.:odroll:

    Tämähän on tietysti kuun kolmas lauantai, kun kuun kolmantena perjantainahan cruisataan Vantaalla.:odwink:
     
  8. lake ender

    lake ender Gearhead

    Mukana
     
  9. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Vois pyörähtää paikalla miksei.
     
  10. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Oliko tänne ketään menossa tänään?
     
  11. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    vois käydä, jos ei iske juopotus
     
    MIAMIDRAGRACING tykkää tästä.
  12. lintta88

    lintta88 2nd gear

    Nurmijärveltä tulloo pari autoa ainakin
     
  13. 1320

    1320 Gearhead

    Lauantaina olisi taas Järvenpää Cruising. Kuukausi sitten ei itse tullut käytyä, mut paikalla oli kuulemma reilut 70 autoa Juhannuksesta huolimatta. Eli lauantaina kaikilla nokka kohti Jäkeä, toivottavasti olisi hyvin kalustoa paikalla.:odwink:
     
  14. Latexoxo

    Latexoxo 2nd gear

    Larry, cdv70 ja billy the kid tykkäävät tästä.
  15. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Muuten kiva cruisin, mutta en olisi välittänyt kuminpolttajan aiheuttamista kiveniskeymistä Newportin tuulilasissa.
     
    Desoto57, cdv70 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  16. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ikävä ilmiö, ja yleensä siitä valittajista puhutaan nillittäjinä..
     
    kerkko ja cdv70 tykkäävät tästä.
  17. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    kai otit kilven ylös? Jos pitää suditella niin varmaan sitten kantaa vastuunsa ja maksaa takana ajavalle uuden tuulilasin.
     
    cdv70, Inlinee, Desoto57 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    En nähnyt edes autoa. Olin kaukana kun huomasin että autoni edessä suditetaan ja molemmat autot oli sieltä päin katsottuna mustan savun peittämät.
    Just kävin tarkistamassa että olen onneksi ottanut lasiturvan ja paikkauksesta ei mene omavastuuta.
     
  19. Revival74

    Revival74 1st gear

  20. 1320

    1320 Gearhead

    esmi, Tunaman ja Latexoxo tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!