Jaguar XJR x300/x308

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja herrakani, 2.4.2012.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    Kellään ensikäden tietoa tai hyviä linkkejä ko. automalliin?
    Ilmeisesti ainakin lukkoperää ei moisesta löydy?
    Välijäädyttämätön Eaton m112?
    Pystyyköhän laakerit ja öljypumpun vaihtaa alakautta?
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Linkki laitettu yv. Ei ole lukkoa mutta mulla on uusi Dana 44 lukko tollaseen.
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ai volvon berberikö siin on. :)
     
  4. umpio

    umpio 3rd gear

    Ja oikein perverssi brittiautoilija voisi jopa kuvitella ottavansa yhteyttä Laatuvaunuun Hollolaan :p

    Nimim. Aina brittiautonsa sinne vienyt
     
  5. herrakani

    herrakani 1st gear

    Eiku ajettavaks mää ajattelin tällasta.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Missä vulvassa on erillisjousitettu Dana 44? Joissain veteissä on poikitaisella lehdellä ja kahdella iskarilla, Jaggessa neljällä coil overilla.
    Täältä ääni Hollolaan. Täällä olevaan "marmoritiskiin" en ota kantaa. En dumaa mutta ihmetellyt jengiä mitkä ostaa kalliin auton ja sitten itkee huollon hintoja. On niissä huimia eroja. Hollola ei ole vedättämö. Itkua on tullut kun käyvät tallinnassa halvassa huollossa ja jarrutuksen jälkeen vesilätäkköön ajaessa on jarrut soikeina. Suurin hintaero oli aika huikea. Eräässä Jagge mallissa on tyyppivikana lampunsäädöt mitkä inssit tietää. Kallein hinta eräässä huoltoliikkeessä oli 1.800€, kun saman osan saa mätänetistä 18€ muistaakseni fiat puntosta missä sama osa ja käy heittämällä. Jos ei Eatonin tehot riitä niin lääkkeitä ja ahtimia löytyy. Eatonissa voi vaihtaa hihnapyöriä ja tehoa tulee lisää. Mutta voi käyttää vain hetkellisesti esim ohituksessa. 12sek varttimailin kiskaisu on sille liikaa ja palikat sulaa.
    Kävitkö kattoo sitä linkkiä minkä lähetin ja löysitkö sieltä linkkejä esim Texasiin?
     
  7. herrakani

    herrakani 1st gear

    Joo, oon kattellu iltasel aina, on paljon juttuja.

    Itellä ollu vähän tapana pistää aftermarket-coil-overit ja jotkun vanteet ja tehdä perushuollot heti kärkeen kun ostaa uuden auton.

    Toi välijäähdytys (ja ahtojen nostot) vois olla kolee ratkaista vaik jollain mersutyyppisellä ratkaisulla. Ahtojen nosto, syötön lisäys, välijäähdytys ja peltisarjat noin vähimmillään. Mutta en siis oo moista ostanu edes vielä, lähinnä selailen nettiä et onks tollanen hyvä peli vai ei. Ainakin tuntuis olee hyvin puolta halvempi kun vastaava A-Mersu.
     

Kerro tästä muillekin!