Jarrumurhetta rodissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Lynyrd, 7.6.2016.

  1. Lynyrd

    Lynyrd 3rd gear

  2. skipi56

    skipi56 3rd gear

    Laita shimmejä tehostajan ja pääsylkyn väliin tai säädä sitä tehostajan työntötankoa jos on säädettävä, sillä sain oman pelittämään.
     
  3. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Täysin samat oireet oli omassa Desotossa ostohetkellä.Polkimen ja pääsylinterin välistä tankoa säätämällä (lyhyemmäksi) ongelma poistui.
     
  4. BBC

    BBC Guest

    On aika ihme vika. Ei ole tullut vastaan moista vaikka myynyt yli 300 tehostin pääsylinteri pakettia.
     
  5. rodhot

    rodhot Gearhead

    Omassa rodissa takajarrut ei laahaa dynolla,auton käydessä,sammutettuna mutta jonkinmatkaa ajettua rummut kuumana. Kaikki nippelit uutta,niin en muuta keksi enää kuin että joko Residual valve on rikki tai väärinpäin tai tehostaja painaa aavistuksen pääsylkkyä. Osaako BBC sanoa varmuudella kumminpäin Residual valve tulee? Venttiilissä ainoastaan "uritus" kuoressa merkkaamassa asennus suuntaa.
     
  6. BBC

    BBC Guest

    ei osaa sanoa. Itellä on residual valve vain harmaassa rodissa ja liekö siinäkään tarvisi olla, kun pääsylinterin pitäisi hoitaa pieni peruspaineen pitäminen ( ainakin nuo 1939-> ford tyyppiset uudet ja vanhat pääsylinterit).

    Nämä jarrujen ongelmat, ilmausongelmat jne on niin tapauskohtaisia ja tuntuu että niihin ei ole mitään sääntöä. Itse olen saanut hyvin toimimaan rummut joka kulmaan säätämällä pitkään ja hartaasti. Alipaineimuri ehdoton vekotin siinä vaiheessa kun pitää saada linjastot ja sylinterit toimimaan.
     
  7. mikka

    mikka 3rd gear

    Olen joskus ostanut apteekista ison ruiskun, sillä ja letkun pätkällä (mieluiten läpinäkyvää, niin pystyy seuraamaan tuleeko kuplia) pystyy kanssa imemään pyöränsylinteristä päin.
    Ja kytkimen ilmauksessa "työnsin" alhaalta päin nesteet säiliöön, kun oli vaikeuksia ilmauksessa.
     

Kerro tästä muillekin!