Jeep Grand Cherokee -kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja jeepitär, 12.1.2007.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    OK!! Katsellaan...
     
  2. Latva jr

    Latva jr Gearhead

  3. hara64

    hara64 1st gear

    kiitos Latva jr linkistä.
    onhan aikamoinen opus.
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Olis jouten tehtaan shopmanuaalit oikeen printtiversiona eli 2 paksua eeposta - 98 ZJ'n ,
    sit vielä olis Husky floor linerit eli merkkikohtaiset kaukalomatot eteen ja tavaratilaan, sopii vissiinkin kaikkiin zj koppiin
    yyveellä tavottaa jos kíinnostusta
     
  5. RedNeck86

    RedNeck86 1st gear

    Kertoisko joku kuinka isot renkaat mahtuu ilman korotusta?
     
  6. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Paljonkos tommosessa 4.7 koneisessa on käyttöverot vuodessa?
    Meneekö painon mukaan vai onko jostain vuodesta eteenpäin päästölukemia tiedossa?
     
  7. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    En muista kumman mukaan menee, mutta verot on 79,16 eur neljä kertaa vuodessa.
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    -00:aan asti painon mukaan ja -01 lähtien CO2 -päästön mukaan, ihan niinkuin muissakin autoissa, eikös se näin mene??
     
  9. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Miten noiden radioiden kanssa on?
    Jenkkimallia jossa parilliset ja euromallia jossa molemmat?
    Vai yks malli johon saa koodaamalla molemmat?
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Osin molemmin päin, sekä vain USA-mallia tai Euro-mallia, osin ohjelmoitavissa molemmat...
     
  11. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Ja tunnistaminen tapahtuu miten? Sekä mahdollinen ohjelmointi?
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Yritin tuota tunnistusta kaivaa aivolokeroista, mutta ei tullu yhtään osumaa, joku nappi pitää löytyä ja testerillä tehdään.... Täytyy muistaa maanantaina etsiä taas se ohjelmointiohje, jos se on tallessa...
     
  13. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Löytykö ohjeet?
     
  14. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No enhän mä sitten sitäkään muistanu etsiä :cry: , mutta hyvä kun muistutit (joka päivä jotain unohtuu, ei sille mitään voi....), etsitään...
     
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Löytyi, tarvii olla TA-nappi.

    Jos on TA-nappi, kokeile näin: virrat poissa virtalukosta ja radio siis samuksissa, paina nappia TIME ja sen jälkeen napit TA ja 3 yhtäaikaa, näyttöön pitäis tulla teksti: COUNTRY NNN, päästä napit, valitse napista RW tai FF tekstiksi joku seuraavista vaihtoehdoista: EUR, USA, JPN, loogisesti EUR, radio ilmoittaa SAVED ja EXIT. Sitten kokeile toimiiko...

    Ei siis tällä versiolla tarvita testeriä. Jos ei onnistu, seuraava vaihtoehto on testerillä....
     
  16. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Radio vaikuttas olevan seuraavanlainen

    http://www.wjjeeps.com/radio_raz1.jpg

    ja ei tunnu TA-nappia osuvan silmään. Etupanelista ainakaan.

    Taitaa mennä testerihommiksi?

    Edit... Tietenkin olis voinu vuosimalliksi kertoa ton -99, jos olis vaan taas tullu mieleen siitä mainita heti kärkeen...
     
  17. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No olis siinäkin voinu olla se TA-napillinen radio :wink: :wink:
     
  18. MrRoadmaster

    MrRoadmaster 3rd gear

    Tämä WJn lämppärinläppien vaihto... vuosihan alkoi siis mukavasti kojelautaa purkaen.
    Mutta - "kaikki" ruuvit ja putket irti, lämppärikotelo heiluu, mutta kuitenkin tuntuisi olevan kiinni jäähdytyskennon päästä? Siis koneen puolelta katsoen, n 10cm oikealle läpimenevistä ilmastoinnin putkista.
    Turbon lämpösuojan takana näkyy ruuvin kanta kun kameralla katselee. Ei kai se voi olla...?? Omasta kädestä pitäisi ottaa siivu pois ja lisätä pari niveltä, jotta sen saisi auki irroittamatta turboa.

    Räjäytyskuvaa ei oikein tunnu heti löytyvän, manuaalissa iloisena puretaan lämppäriä, mutta se on jo käsissä.

    Lisäys. Tavasin tuota purkuohjetta lisää, mutta missään ei kyllä mainita tuota pulttia? Mutta 02/04 manuaalitkin ovat erilaisia?
    ...ja edelleen... aussifoorumilla taas oli yksi konehuoneen puolella... lie sitten se. Tosin siellä oli vain 2 kajuutanpuolella.
    Kaikilla lie erilainen Jeeppi?

    Itse itselleni vastaten, konetta vaan löysälle, että saa lämppärin irti...
     
  19. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Liekö jotain vialla kulutuksen ollessa talviajossa 17,3l/100km?

    Kesällä huiteli jossain 16.8l tietämillä.
    yli 90% seka-ajoa taajamassa ja kehätiellä. Lumilla tulee vähän pelleiltyä, mutta ei sitäkään enää juuri jaksa. =D

    Käynnistettäessä tallista tai pihalta kylmällä koneella pakokaasut haiskahtaa aika reippaasti. Ei tartte kuitenkaan putkesta impata, tallin ovien sulkeminen tai lumien putsaus auton päältä ja käryt käy nokaan merkittävästi.

    Vaunu on lämpimässä tallissa kotona, duunissa pihalla. (mikäli sillä nyt mitään merkitystä lienee)

    Lambda? Katti tukossa? Oliko tässä imuilman lämpötunnistin?

    -99 GC ltd 4.7 padalla
     
  20. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    ^Noo en kyllä nyt ihan kaameesti tuollaisesta huolestuisi...
     

Kerro tästä muillekin!