Jeepin puolat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Lerssi, 22.7.2020.

  1. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Emännän wj aiheuttaa lerssille taas harmaita hiuksia.
    4.7 kone ja 00 vuosimalli.
    Tässähän on ollut säännöllisen epäsäännöllistä nykimistä melkein aina. Mutta oiree ovat pahennuneet.
    Pintakaasulla voi ajella nätisti maailman tappiin ilmat rykimistä.
    Mut ans olla kun polkasee sopivasti niin nykiminen alkaa kun löysää kaasun.
    Pahimmillaan sammuu koko laite. Jos ei sammu ni ei kestä sit kaasua yhtään.
    Bensapumppun vaihdoin. Nyt on paineet kohdillaan. Eli ei ole ruoka puoli syyllinen.
    Kattelin infrapuna mittarilla konetta ajon jälkee ja totesin seuraavaa.
    2-8 mukien puolien lämmöt noin 55 astetta. 1 pytyn puolan lämpö 80.
    Sormella ku tökkäs mokomaan niin sammu koko vehje ku saunalyhty.

    Onko nyt oikeasti niin että tämän mossen sähköt on tehty niin venäläisesti että yhden puolan pimentyminen pimentää kaikki?
     
  2. f34

    f34 Double Gearhead

    Onko mahdollisuus lukea vikakoodit?
    Niissähän yleensä näkyy sytytyskatkokset.
     
  3. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Ei anna mitään koodeja nyt vaikka pystyn sammuttamaan sen sormella.

    Ennen pumpun vaihtoa oli laihasta seoksesta koodit.

    Misfire koodi oli kyl jossain vaihees ku vehjettä olin räpeltäny. Mutta en kiinnittäny siihen isompaa huomioo silloin kun olin käyttänyt suuttimet ultraääni pesuris.
    Ajattelin et oli vain liitin jäänyt huonosti.

    Mutta varsinainen kysymys olikin että toimiiko nämä puolat samoin kuin muinaiset jouluvalot?

    Yksi sammuu ni kaikki sammuu.
    Jos näin on niin voiko pahemmaa aivopierua enää insinööri saada?
     
  4. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Ei voi rikkinäinen puola sammuttaa koko konetta, paria poikkeusta lukuunottamatta. Niin pahoin oikosulussa että polttaa sulakkeen (josta ei liene kysymys) seuraavaksi vaihtoehdoksi jää puolan sisäinen läpilyönti aiheuttaa niin suuren sähköhäiriön että ecu sekoaa hetkeksi.
     
  5. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Ahaa.
    Eli näitä ei siis ole tehty kuin jouluvaloja.

    Ihmeen kestävä tuo ecu sitten on vaikka kaikki haukkuvat si aivan ifaksi.
     

Kerro tästä muillekin!