Jeepin quadra-trac?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja AJ, 7.3.2004.

  1. AJ

    AJ Gearhead

    Eli kyseisellä nelivedolla varustetussa wagoneerissa on pieni ongelma: välillä auto on vain etuvetoinen, vaikka joka nurkan pitäisi raapia. Elikkä mikähän mahtaa olla vikana? Tekniikka on 360+TH400 ja vuosimalli tais olla -76.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: AJ 2004-03-07 09:35 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Autossahan on kolme tasauspyörästöä eli jos jää jumiin niin vain yksi pyörä sutii, mutta jos laittaa keskitasauspyörästön lukkoon ja silti vetää vain edestä niin ei siinä jää paljon vaihtoehtoja muuta kuin perä.
     
  3. MNeva

    MNeva 3rd gear

    Minun muistikuvani mukaan kyseisessä yksilössä ei saa hytistä lukittua yhtään mitään muuta kuin vaihteen ja etu PTO:n. Kyseessähän on jatkuva neliveto ei kovalla jakolaatikolla oleva. Edessä ei ole edes napalukkoja.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kannattais muistella vähän tarkemmin niin vois tulla mieleen että hanskalokerossa on vipstaaki millä jakolootan kitkalukon avuksi saa mekaanisen lukon päälle!!

    Se mekaaninen lukko toimii alipaneohjauksella ja letkut voi olla paskana jollei lukko mene päälle!
     
  5. AJ

    AJ Gearhead

    Täytyykin käydä tutkimassa sitä hanskalokeroa, auto on seissyt useamman vuoden käyttämättä suulissa ja itse olen käynyt autossa viimeksi muutama vuosi sitten. Nyt vain alkoi tämä auto kiinnostamaan. Ai niin, se jakolaatikko vuosi öljyä silloin kun oli viimeksi ajossa. Mitä öljyä siellä muuten pitäisi käyttää jos ja kun siellä on kitkalukko?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Siihen myydään oikein speciaaliööliä josta kiskotaan ~25€/litra taitaa olla kultahippuja joukossa. Mutta kun nää öljyt imetään täällä niin helposti snorkkeliin niin impatkaa tästä lisää :grin: !! Ite olen käyttänyt normiperäöljyä+limited slip lisäainetta. Ja se mekaaninen lukko olisi hyvä saada toimimaan koska jos ajat mettässä ilman sitä niin ne öljyt lämpiää aika vitusti ja sitten se lentää joka lävestä pihalle.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    eli QT:issä on jatkuva neliveto, keskitasauspuörästössä kartiokitkalukko joka on mekaanisesti lukittavissa.

    vanhemmiten kuluu tuo kitkalukko, omassani kiristeltiin, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi, kun taas luistaa. alipainekello on joskus saanut osuman ja vuotaa.

    välillä rasittaa, kun ei tuo taka-aksilan lukkokaan enää ole hengissä tuo auton yksipyörävetoisuus, joskus mietin jo tavallisen jakolaatikon vaihtamista.
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!