Jenkin vanteiden tunnistusapua kaivataan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Heko, 11.12.2006.

  1. Heko

    Heko 1st gear

    Ostin tuossa 15"-vanteet 5x4,5" -jaolla, mutta ongelmaksi muodostui se että niitä ei lopulta löytynytkään myyjältä kuin 3kpl :-\ ja nyt pitäisi selvittää mistä autosta nämä tarkalleen ovat, jotta voisi neljännenkin löytää..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Täysikokoiset kuvat löytyvät osoitteesta:
    Kuvablogi

    Jos semmoinen puuttuva joltakulta löytyy, niin tarjotkaa toki!
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kovasti on Moparin vanteen näköinen. Vastaavia vois löytyä vaikka 70-luvun isokoppaisista.
     
  3. Heko

    Heko 1st gear

    Jos viitit mallinimiä mainita niin helpottaisi paljon...olen lähinnä puuhastellut vajaapyttyisten parissa, jollaiseen nämäkin tulevat. :wink:
     
  4. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Jos nuo moparin vanteet ovat niin sitä tietoa vois varmistaa mittaamalla keskireiän. Mulla noita moparin 15" vanteita on jonkinlaiset määrät ja niissä on keskireikä hieman yli 71 milliä. Jos noihin keskiön nystyröihin sais kokeiltua moparin pillerikapselia niin se kertois jo enemmän. Voin myös käydä varmaan vielä tänään tallilla vähän vakoilemasssa näkyykö noissa omissa vanteissani tuota kuvaamaasi erikoista logoa.
     
  5. Qjet

    Qjet 1st gear

    8/70 valmistetut H-koodin vanteet. MoParin isokoppaisesta ja ... ( ? )
     
  6. Elevator

    Elevator 1st gear

    mul on tossa 69 300ssa tollaset alla tällähetkellä proggisvanteina. Eli ovat nimenomaan noista isoista mopeista
     
  7. Heko

    Heko 1st gear

    Mahtaako kaikki 60- ja 70-luvun MoParin 6"x15" -vanteet olla noin niinkuin samanlaiset keskiöiltään ja ET:ltään, vai miten tarkalla suurennuslasilla mun tarvii ettiä että saan samanlaisen vanteen. Niin, isokoppaisesta sen kai ainakin pitää siis olla, eli mitkä mallit ovat isokoppaisia, kun mulle ne ei sano mitään... :oops: :oops:
     
  8. Elevator

    Elevator 1st gear

    Koko C-body jostai kuuskytluvun puolesta välistä ainakin vuoteen 73.
    Monaco, Polara, Fury, 300, NewYorker, Newport nyt tulee heti mieleen
     
  9. Heko

    Heko 1st gear

    kiitos, lisää mallejakin saa mainita jos tulee mieleen, ja vanteita tarjota jos on myydä asti. :wink:
     
  10. raunoh

    raunoh 3rd gear

    ks. yv
     
  11. Dodge: Polara, Monaco
    Chrysler: Newport, NewYorker
    Plymouth: Fury
    Ainakin 60-luvun puolivälistä -73:een asti, mutta todennäköisesti samat vielä myöhemminkin.
    Noissa siis vähintään juuri samannäköiset ja varmasti monessa muussakin samanlaiset.
     
  12. Heko

    Heko 1st gear

    KIITOS, tästä on iso apu!
     
  13. RT6870

    RT6870 Gearhead

    mulla on sama vika, eli on vaan kolme tuollaista, jos jollain on myydä asti niin mullekin menis yksi, kiitos

    040-5788794
     
  14. Heko

    Heko 1st gear

    Vanteiden mysteeri on nyt siis ratkennut, mutta sopivaa vannetta ei ole vieläkään löytynyt! Eli nostetaan tätäkin topicia, jos vaikka täällä kävis enemmän lukijoita kuin ostetaan osastolla... :-?
     
  15. J.M

    J.M 1st gear

    Kuhan ei ois minun coronetin entiset vanteet ?? Myin tässä joku hetki puolangalle muutamia kappaleita...
     
  16. Heko

    Heko 1st gear

    Eivät ole, ostin henkilöltä Kempeleeltä jolle ne oli kait tulleet suunnilleen perintönä.
     

Kerro tästä muillekin!