jenkit ja lemmikit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja timuli, 12.3.2004.

  1. timuli

    timuli Gearhead

    mulla itellä on tommonen bernhardinkoira Ami,se suorastaan rakastaa olla jenkin kyydissä.Mutta kun chevy oli rempassa pari viikkoo niin eipä enää kyyti kelvannutkaan kun alla olikin Opel Vivaro.Tänään saatiin chevy taas liikenteeseen ja rupeshan koirallekki kyyti kelpaan.Eli näköjään ainakin mun koira on "jenkki autoilija".
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

    Onnee valitsemallisella tiellä.
     
  3. timuli

    timuli Gearhead

    tattista vaan ittelles
     
  4. Duster

    Duster 1st gear

    En tarkoittanut tätä pahalla, vaan kun itsellä oli noita eläimiä niin oli tosi vaikeeta lähteä mihinkään.

    Hyvin olet opettanut lemmikit. :smile:
     
  5. Jupe

    Jupe Gearhead

    Toi meidän berni on mainio näky istuessaan keskellä Buickin takapenkkiä. Se on nimittäin naama taaksepäin ja lepuuttaa leukaansa hattuhyllyllä, mitähän lie mahtaa takana tulijat tuumailla kun toinen vaan tuijottaa... :eek: Corgit taas istuskelee, silloin kun kyytiin pääsee, etutassut kyynärnojalla ja katselee sivuikkunasta.

    _________________
    -- Buickismi on iloinen asia --

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Jupe 2004-03-12 23:46 ]</font>
     
  6. timuli

    timuli Gearhead

    ainut varjopuoli on että koira ei tuu ulos autosta kuin käskemällä.se menee autoon n.6.00am ja tulee pois vapaaehtoisesti 07.00 pm.jos välissä koitat niin hampaita näyttelee
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Meillä oli aikoinaan mäyris, joka piti erityisen paljon Trans Amin hattuhyllystä. Kerran se joutui tyytymään 323 Mazda sedaniin ja sitä tais harmittaa kun ei millään päässyt hattuhyllylle, koska siihen ei yksinkertaisesti mahtunut.
    Koiramme oppi äänen perusteella tunnistamaan milloin meidän auto tuli pihaan.
    Aina kun menimme mökille ja käännyttiin mökille johtavalle soratielle niin koiramme tuli hirveän levottomaksi, koska tais maaseudun hajut iskeä nokkaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Tupis 2004-03-13 08:26 ]</font>
     
  8. towncar

    towncar 1st gear

    Mula on kolme kissaa ja ne on tasan kaksi kertaa vuodessa autossa ku mennään keväällä mökille ja tullaan syksyllä mökiltä. Matka kestää 20 minuuttia ja kissat ovat omissa kuljetuskopeissaan. Tänä 20 minuutin aikana on autossani uskomaton meteli kusi lentää ja jokainen kissa paskantaa alleen ja sotkee itensä. Kolme kissaa (talvisin sisäkissoja) maksaa noin 8000egua jos ne elää 15 vuotta eikä niitä täydy viedä eläinlääkärille.
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    Meijän saaka-koira tykkää kans autoilusta pirusti. Kotona ei suostu tulemaan syliin, ärisee ja murisee, mutta autossa tulee usein kuskin syliin kurkkimaan ulos ratin takaa. Hyppää vieraaseen autoon sisään, jos jalkakäytävän reunassa on autossa ovi auki, eikä huomaa pitää hihnasta kunnolla. Veekasiautosta ei suostu lähtemään ulos, näyttää hampaita ja ärisee...

    Hyvä tyttö.
     
  10. Mopar Sally

    Mopar Sally 1st gear

    Minulla oli koira, joka haukkui Ladoille!
    Se teki sen ihan itsekseen ja oma-aloitteisesti.

    Meillä on aina kaikki lemmikit pitäneet autoilusta. Koirat eivät tiedä mitään parempaa kuin avoautoilu. Siinä vain makaat
    ja kaikki tuoksut tulevat freesinä nenään.

    Haukkui kerran jäniksellekkin ylen ylpeänä
    auton kyydistä, ja sitten pääsi kysyvä "hou?"
    kun jänis puikkasikin metsään ja auto eteni
    tiellä.

    Kynnet pitää leikata tarkkaan etteivät tee
    tuhojaan sisustan muoveihin, ja nämä eivät
    onneksi edes kuolaa.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hoh hoh!! Onpa taas skeidaa.
     
  12. rokkikati

    rokkikati 1st gear

    Meil oli joskus kaverin koira hoidos viikon ja ajeltii paljon Swingerillä. Vietiin se sit kaverille takas ni se hyppäs ikkunaa ulvoo meidän perää ku auto lähti pihasta. Sen jälkee se oli aina liinat kiinni ja vinku ku kuuli jossai kasin äänen. Taitaa nykyäänki vielä noi kasit huomata (olisko jotai 7 vuotta aikaa) :grin: :grin:
     
  13. Tweek

    Tweek Gearhead

    Tosi juttu, et yhen tutun mimmin haukkua ei saanu Ladaan hinurillakaan.:lol: :lol: Kai niis Ladois on joku haju...
     
  14. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Jos se koira tykkää olla Chevyn kyydissä just sen vuoksi kun se haluaa että joku murisee takaisin.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meidän koira hakee aamulla lehden ja lukee sen itse ensimmäisenä, ei passaa mennä häiritsemään tai alkaa murisemaan. Juu, ja se keittää ilta kahvit tasan klo 19.00
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    meidän koira on siitä erikoinen että se käy pytyllä paskalla! kyllähän siltä tuo ruuan laittokin onnistuu..
     
  17. petro_din

    petro_din Gearhead

    tästä taloudesta ei löydykku yks eläin ja se on kissa...
    tojotan ja ooppelin kyydissä se on yleensä huutanu yhtä soittoa matkan ajan... dodgessa se löhähti sohvalle matalaks ja täris siinä matkan ajan, mutta ei naukunu... liekkö woima ku mykistää :wink:
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    no kyllähän koirat nyt koirien autoissa tykkää olla! :lol:
     
  19. jviirret

    jviirret 1st gear

    Vihaakohan koirat tuota mun chevrolettia, vai tykkääkö ne siitä? On kuitenkin ainoa auto mikä mulla on ollut jonka renkaisiin koirat kusee...
     
  20. Hexa

    Hexa 1st gear

    Meidän kissapojat nukkuu hyvin vanissa. Alkuun, kun ei ollut ikkunalasia tavaratilan ja kabiinin välissä, vähäsen valvotti. (Putket mourusi takakopin alta hyvin). Nyt on väliseinän pleksilasi paikallaan ja uni tulee heti. Ja isommat koiratkin pysyy kaukana, jopa n. 50kg labbis toteaa, jotta pojat tuli käymään, ja äkkiä pois. 200 km unet vanissa on hyvät, niillä kyllä jaksaa! Iisalmeen jaksaa aina ajella, on siellä sentään niin reipas meininki, ettei missään muualla. Nimittäin kirjaimellisesti! Laki mukaanottaen, eikä niinkään vähemmissä määrin kiihdytellen.

    Siellä on Police Officerillakin jenkki ja ainakin minä käydessäni siellä ajan sillä hiljaa. Vaikkapa ihan wi**uillessani. Miksipä sitä pullistella koko ajan vaikka mille? En minä ainakaan keksi syytä moiseen. Vanilla annan sitten happea tilanteen vaatiessa niin paljon kuin lattia antaa myöten. Ynnä parit kumit.

    Sori tämä purkaus, mutta mulla on kaksijakoinen luonne. Erittäin vähän. Tuli mieleen vain. Että silleen. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!