"Jenkki" Charger kenen + E.T. Mustang missä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja 2x4bbl, 20.2.2006.

  1. JJ

    JJ Gearhead

    Myyjä oli muistaakseni pääkaupunkiseudulta,auto kesämökillä tallessa Kouvolan lähiympäristössä.
    Eli toi:
    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=389212
     
  2. kypo

    kypo 1st gear

    just tuo on se sama peli,lokarin levikkeet ym poistettu ja ilman otot vielä jäljellä..siinä se ET on
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eli se L-88 scoop? Takaluukku on jostain siis löytynyt, tosin siihen ei ole leivottu spoileria enää? Kertokaa kertokaa, kiinnostaa ihan oikeasti kaikki havainnot nykytilasta.
     
  4. Fastback

    Fastback Gearhead

    Silloin kun mä näin sen niin sinä oli aika lailla motiivia jäljellä ja auto oli keulastakin sininen ja scooppia en perk¤#%le muista muutakuin että oli lohkeillut kiinnityssaumasta peltiin. Saattoi olla L-88 koska muistelen että oli iso scoopi mutta ei tainnut olla auki alapuolelta. Konehuone oli keltainen mun muistaakseni ja paikoillaan pikkulohko korkealla imusarjalla. Siinä oli silloin vielä levityksen paikoillaan ja isot vanteet renkaineen. Omistaja suunnitteli ottavansa runsaasti kuvia autosta, jos sen joskus "entisöi". Auto vaikutti mun mielestä hetken Jyväskylässä Vaajakoskella. Perskutarallaa kun en ottanut puhelinnumeroa.

    Minä en muista oliko ET pelkästään takaluukussa? Jos oli niin sitten se takaluukku oli löydetty koska pällistelin suurta maalattua ET:n pärstää.
     
  5. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Tämä nyt edelleen vahvistaisi sitä, että ko. auto oli mulla ja on siis edelleen hyvässä iskussa.

    Ostin siis vehkeen kirkkonummelta ja kaveri oli ostanut sen Vaasasta...


     
  6. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    No Kimmo, et laittais kuvaa Chargerista et nähtäis miltä auto näyttää nykyään? Niin siis eikö ole enää sinulla vai? Kenelläkö siis nykyään?
     
  7. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Jos kerkeen niin käyn jututtamassa tuon Jenkki Chargerin entistä omistajaa tällä Raahessa. Jos hän muistaisi rekisteri nymeron. Mutta pahasti näyttää, että meneen tulevaan kesään.
     
  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ostin swapista tänään hienot ja aidot Back Off -roiskeläpät! Voin myydä ne edullisesti jos joku on rakentamassa period-perfect-seventies-suominostalgia-jenkkiä. Perä ylös ja banjoon jenkkilippu tietenkin sitten myös!
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=76501
     
  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Noissa olis tyyliä!
     
  10. peekoo79

    peekoo79 1st gear

    Kuskin puolella B-pilarissa sellainen killittää/killitti, olisiko ollut se?

    Vuoden 2000 myynti-ilmoituksessa rekisterinumero on JMH-3, joku kovasti kiinnostunut saanee sillä ainakin jotain tietoa auton vaiheista.

    Oliko etuhelma lasikuitua vai peltiä? Näyttäisi vähän kuin se rusehtaisi kuvassa?
     
  11. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Olin tekemässä noita raitoja ja keulan korjausta muistaakseni vuosi 97 tai jotain,omistaja halusi ne raidat. Myi auton Kirkkonummella heti sen jälkeen. Hauska peli,keulaspoileri oli päreinä ja eräs uuskoski sillä kuulemma oli hypännyt. Kittiä meni sen mukaisesti... :odroll:
    Tää nyt hyppäs tänne,piti kyllä laittaa tuonne suomiautopolemiikkiin...
     
  12. Michael75

    Michael75 1st gear

    Kyllähän se niin menee että suomessa ei oo liikaa Jenkkejä. Kyllähän niitä laitella voi mutta se menee jo yli jos harvinaisesta Jenkistä tehdään avo ja maalataan mattamustaksi. En oikee voi käsittää ton tarkotusta mutta se kai on jokaisen oma asia mitä autollaa tekee....Täällä Floridassa Vanhoja Jenkkejä löytyy talojen takapihalta ja milloin mistäkin Ois Suomalaiset melko tohkeissaa jos noita pääsis Suomee rahtaamaa..Ois tuo Verotus erillainen ni vois muutamia Suomeen tuodakkin..Mitä olen täkäläisiä Auto kokoontumisii kierrelly 70 Luvun Jenkkejä on paljon entisöitynä ja ne on todella hienoja..Ei nuo Lowrideritkää pahempia oo.
     
  13. demented

    demented 3rd gear

    ton E.T. Mustangin alkuperäiset valurautapakosarjat toimii mainiosti kellarin ovien kiiloina :rotfl:
     
  14. ccraft

    ccraft 1st gear

    IMATRA HOI - kenellä ET Mustang siellä

    Paikallistin E.T. Mustangin Imatralle - Kari Malinen Helsingistä oli myynyt auton sinne 2005 tai 2006.

    Jos omistaja lukee tämän tai tiedät kenellä siellä on '65 Musse HT kasilla ja manuaalilla (viimeeksi oli kuulema muutettu jo lähes alkuperäiseksi) niin vaita YV:tä

    Jaa miksi kiinnostaa; kun on oma vanha peli...ja eihän sitä koskaan tiedä...
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    VITTU! Taas kirjotiin pitkään ja hartaasti. Pelkkää asiaa. Taas häipyi txtit kuin tuhka tuuleen. Ehkä parempi niin? Nyt koitan kirjoittaa ilman vitutusta lyhyempiä juttuja asiallisesti.
    Kaikki kunnia Suomi Customeille, myös Kustomille. Aamen.
    Sinä M75 siellä maidon ja hunajan maassa! Olen sulle kuitannut ennenkin. Muistatko?
    Ensinnäkin meidän verotuksessa ei ole mitään vikaa. Se on perseestä, mutta sen mukaan me eletään. Tuodaan autoja sieltä ja rakennetaan niitä lakien ja asetuksien puitteissa. Kas siinä haaste verrattuna teidän pykäliin. En kehota ketään kiertämään vallitsevivia määräyksiä ja lakeja.
    Niin kauan kun Suomalaisille on määrätty lakeja, niin kauan tämä katajainen kansa on miettinyt millä vitulla noita kiertää? jatkuu..
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Ja niitä kietotietä ja keinoja on löytynyt vaikka kuinka paljon. On tämän kansan mielikuvitus aikamoinen kun ajatellaan autoveron kiertoa. Missä muussa maassa olisi tullut mieleen avolava Porschet ja Ferrarit, jotka eivät kuitenkaan ehtineet Suomeen ennen lakimuutosta. Mitähän näille autoille nykyään kuuluu, lienevät edelleen Saksassa, elleivät sitten ole jo autojen hautausmaalla.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..jatkuu joskus.. Kone ei vieläkään anna mun kirjoittaa pitkään. Ehkä parempi teille? Nyt tulis vaan kuittia M75
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oletteko ikinä kuulleet Norjalaisten opiskelija-autoista? Porsse 911 taisi olla suosituin ja niiden väliseinissä kalpeni jopa meitin pakujen väliseinät.
    Ja sitten tuo jenkkien 51 osavaltio eli israel. Siellä jopa vielä tyhmempiä autoverolakeja kuin meillä. Nykyään meillä ihanassa eu suomessa on on tullut tiettyjä vapauksia, esim nyt saadaan kilpiin pakettiautona hilux ta camino missä on lava ja kaksi penkkiriviä. Mitä vittua camino? Niitä TI aitoja tänne tuotiin pari ja yritettiin saada kilpiin ennen 15.6.1990 autoveromuutosta. Ei saatu. Ne muutamat sekasikiöt ei kelvannu edes ryssille. Yhden mun kollegan kautta mikä oli mun kilpailija, ei drag race kisoissa, vaan huolintahommissa. Se oli ex yk solttu ja asianharrastaja ja tiesi lähi-idän kuviot. Aika uskomattomia, jopa meidän mielestä.
    Noi myytiin israeliin ja hyvin kelpasivat.
     
  19. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Onko E.T:stä havaintoja viimeajoilta?
     
  20. canyon mc

    canyon mc 1st gear

    Ekan kerran tää ET ajettiin metsään melkein heti maalauksen jälkeen länsirannikolla,vai muistanko väärin?
     

Kerro tästä muillekin!