Joko puhuttu kesämiitistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Yogi, 25.1.2003.

  1. Yogi

    Yogi Gearhead

    Onko ollut kerhossa alustavaa juttua? Hovimäki edelleen vai joku muu? Ei ainakaan etelämmäksi/idemmäksi :smile:.
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    olihan siitä jotain törinää kokouksessa mutta tuskinpa paikka muuttuu, itse ehdotin tuota Big Wheels tapahtumaa niin sais usseemman kärpäsen samalla huitasulla :grin:
     
  3. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Mitä.. ei täällä Big Wheelsissä mitään kärpäsiä ole.. rankkasade huuhtoo ne mennessään kuitenkin :grin:
     
  4. Duster

    Duster 1st gear

    Kirjoitelkaa sit tänne missä ois kokoontumisia, kun vasta itse oon alkanu harrastaa, mut autona kumminkin Dartti.
     
  5. fisu

    fisu Gearhead

    jepp, meillä on kokkous juurikin ja siellä on vissiinki pöydällä kesämeetinki :wink:
    ps. jos dartista irtoaa stooria ni lähetätkö leenalle aineistoa :wink:
     
  6. fisu

    fisu Gearhead

    26-27.7.2003 on varattu Hovimäki Somerolla
    kesämeetinkiä varten.
     
  7. b-roc

    b-roc 1st gear

    fisu: swingerillä sinne. Kuhan eka keksin miten ne _VITUN_ alatukivarret saa kiinni. Koht meinaa menee nii hermot, et jos joskus saan sen paskan ajoon ni myyn pois kaikki romut ja ostan jonku ihan uuden pelin. Vituttaa.
     
  8. fisu

    fisu Gearhead

    elä hosu, kyllä ne sinne tarttuu kun aikansa
    taistelee :wink:
     

Kerro tästä muillekin!