jokos on mopot poljettu käymään tulevalle ajokaudelle.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja golden rocket, 22.3.2014.

  1. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    nyt kun on saanu tuon harrikan vihdoin ährättyä siihen kuntoon että pääsi jo kokeilemaan ja säätelemään niin pitihän sitä lähteä kokeilemaan kun ilmakin näytti eilen aamu päivästä ihan ok,se komea ilma päättyi yhtä nopeasti kun minun ajo haluni, yhteensä matkaa taittui noin 40km puolet siitä rae ja lumisateessa mikä alkoi kun salama kirkkaalta taivaalta :poff: vittu oli silmät kipeet kun vihroin kotio pääsin kiitos avo potan :poff: ja tasanen sentin lumikerros pyörän ja itteni päällä ja se mahtava vitutus :mad: . taidan juhannuksen jälkeen kokeilla seuraavan kerran. :D
     
  2. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Valmiina ollaan...

    [​IMG]
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    Hieno Super sportti.

    Jos tuo on allekirjoituksesi vm 85 niin hirveesti se ei matkan varrella muuttunut esittely vuodesta 77 ( ? ) kun itse olin 15 kesäinen.

    Kaverilla oli Super sportti ja mulla oli pari vuotta vanha Solifer sm.

    mittaristo tossa lähinnä näyttää kookkaammalle kun siinä ekassa versiossa ja ainoa saatavilla oleva väri taisi silloin olla musta..
     
  4. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Joo -85 on toi, tankin tarrat pitäis olla vähän erilaiset mutta ei ollut tarjolla silloin kun ton rakentelin, muuten vastaa aika tarkalleen orkkista ja nykyisin on paikallaan vielä se pieni työkalulaatikko joka sijaitsee tossa kaasarin takana.
     
  5. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Nyt on kaksipyöräinen kirjaimellisesti poljettu käymään... 8) Lauantaina tuli herätettyä ihmetystä ja päristeltyä varmaan liki 30 hauskaa kilometriä! Fillari on Jaguar 40-luvun lopulta ja voimanlähteenä 50-luvun alussa asennettu 39cc Fuchs-apumoottori.

    [​IMG]
     
  6. nuffield

    nuffield Gearhead

    Tunalla tuli muutama kilometri ajeltua tänään :)

    [​IMG]
     
  7. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Soliferilla heitin 10km koe-ajolenkin.
    Kylmää on vielä.
     
  8. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Parisen viikkoa sitten hommasin kuvan Exportin,pikku koeajot tuli tehtyä pihassa.
    [​IMG]
     
  9. plosil-1

    plosil-1 3rd gear

  10. pas2

    pas2 Gearhead

    Zuuuuuuuzuuuuuuukiiiiii!
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!