jos pelti unohtuisi...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ganada, 7.3.2011.

  1. ganada

    ganada Gearhead

    mulla ei tietenkään unohtunut tuo pelti koneen ja lootan välistä, mutta mitähän tuo mahtaisi vaikuttaa jos unohtuisi. ois aika jumppa taas nostella kone pois nokilta. näin yhtäkkiä tuntuu ,että turbiini vois painaa lootan pumppua?? vai.. siis ei flexplate vaan se ohut pelti sieltä välistä
     
  2. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Re: jos flex plate unohtuisi...

    :eek:
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos mä voittaisin lotossa :odroll:
     
  4. idiot

    idiot Gearhead

    mitäpä näistä
    [​IMG]
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    Jaa no juu???
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ei se niin paljoa syvälle tuu.

    Kokeile vielä että otat turbiinin pultit auki ja liikkuuko limppu lootaan päin yhtään? jos menee vielä niin ei hätää sen pellin kanssa.
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Startti menee liian syvälle...? Eikä ohjaannu kohdalleen. Fordko?
     
  8. ganada

    ganada Gearhead

    oorait, pitääpä kokeilla löysätä turbiini ,kiitos vaan. ja fomocosta kyse
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tulee mieleen kaveri, joka vauhdikkaasti asenteli gt-mallin Mopariinsa
    manuaalin paikalleen ja sitten istuskeli pari tuntia auton vieressä
    painelaakeri kädessä. Ei keksinyt muuta, kuin uusiks.
     
  10. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    ^ mahto vituttaa siinä istuessa... :rotfl:
     
  11. ptpt

    ptpt 1st gear

    omaa kokemusta on myös että moparin vetolevyissä on kokoeroja ku oli melkee jo käynti kuntonen.. :p
     
  12. vesku383

    vesku383 Gearhead

    Sama homma täällä :oops: Auto oli jo käyntikuntonen kun huomasin että vetolevyn jako ei satukaan.. No, se vetolevy sai siinä paikallaan ollessaan toisen pulttijaon ja pyörinyt nyt alla jo yli kymmenen vuotta! Ja onpa kerran jäänyt turbiinikin pöydälle kun kaverin kanssa vauhdilla lootaa vaihdettiin..
     
  13. pontiac60

    pontiac60 Gearhead

    Minä poika se kerran kasasin pontiackkii koneen ja kun se oli kasassa ja kone huoneeseen istutettu. Niin virranjakajaa paikalleen laittaessa huomasin öljypumpun käyttöakselin olevan jakajassa kiinni :mad:
    Silloin ihan vähän harmitti :oops:
     
  14. ganada

    ganada Gearhead

    on se hyvä että muillakin roiskuu. kaveri sano jättävänsä tuon välipellin aina pois :eek: mutta kait sillä joku tehtävä on ku se sinne tehtaalla on tukittu
     
  15. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    minä en kyllä kässää että mikä pelti tässä ny on kyseessä? :oops:
    kai kyseessä joku chevyn,moparin tai kenties foortin kone? minä niistä mitään tiedä, sontalaatikoita kaikki! :rotfl: :poff: :lol:
     

Kerro tästä muillekin!