Joutavat mainokset, jotka halvaannuttaa käyttämisen.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jussi289, 12.4.2019.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Ei vittu nyt ilmesty mulleki täs luuris noita mainoksis melkee joka toisee viestiin keskelle viestejä :argue:

    Vittu mitä paskaa.
     
  2. fishbone

    fishbone Gearhead

    Näinkö tämäkin foorumi ajetaan alas ja kuihtuu kohta kokonaan,ne haluaa meistä eroon?
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mulle tulee jännästi enempi täkäläisiä mainoksia, renkaita jopa juuri siinä koossa kuin olen etsinyt, ja jokin sähköputka mitä en ehtinyt vielä katsomaan.

    Ihan hyvä että saadaan kenties rahoja foorumin kehittämiseen (?) ja elävöittävät kivasti ulkoasua.


    [​IMG]
     
  4. ramman

    ramman Double Gearhead

    Ei näy tietokoneella mainoksia.
    wintoosa7, firefox ja adblok.

    android luurilla kyllä mättää mainoksia.
     
  5. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Noiden mainostajien tavaroita en tule ostamaan koskaan, samoin kuin paskojen teevee mainostenkaan. Mutta ihan kohta taidan äänestää itteni täältä mainossivustolta ulos.
    Säästyy sekin aika tuonne autotelliin...

    ONKOS SULLA NIVELRIKKO?

    JUU EI IHAN VIELÄ; MUTTA KUN OLEN KIELENKÄÄNTÄJÄÄ IHAILLU; NIIN JOLLAKIN MUULLA VOI OLLA NIVELRIKKO NAAMASSA... jne jne

    Voihan vitalis tätä mainospxxxaa
     
    Rotten ja Seevu tykkäävät tästä.
  6. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Ei ole näkyny vuosikausiin mainoksia missään laitteessa. Omassa kotiverkossa on aina reititin suodattanut kaikesta liikenteestä kaikki mainokset pois. Puhelimissa ja tableteissa on mobiilidataa varten itse modattu hosts- tiedosto josta ei tule yhtään mainosta läpi.

    Olen nykyään jo niin "allerginen" kaikelle mainossaastalle että täytyy aina ensimmäisenä alkaa modamaan vehkeet niin ettei sitä paskaa tarvii koskaan enää katsella.

    Youtuben korvajaksi kannattaa asentaa androidiin "NewPipe" niminen client ohjelma jolla ei näy yhden yhtään mainosta..
     
    Poke ja Seevu tykkäävät tästä.
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    ^ mainostat näköjään naisten kauneustuotteita, huulipunaa ja kasvovoiteita o_O :rotfl:
     
    Pertti K tykkää tästä.
  8. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Täh.. o_O
     
    Poke tykkää tästä.
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Semmonen tuli sun tekstin keskelle, täsmämainos oikeen kiusallaan.
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  10. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Ai prkl! :poff:
     
    Nikuzai, Gary Grand, Poke ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tässä puhelimessakin minulla on operan selain ja asetuksista näppää "estä mainokset" päälle, niin näkyy katoavan.
     
    Poke tykkää tästä.
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Katselin play storesta että operaa on monta eri versiota, onko suosituksia mikä kannattais laittaa samsungin android tablettiin?

    Näyttää olevan helppoa tuo mainosten esto

    Chromea olen käyttänyt tähän asti
     
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Mikä vika siinä samsung internetissä on?
     
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Lähinnä kai se että en ole koskaan perehtynyt siihen, siksi että nuo samsungin pilvipalvelut sun muut ei ole erityisemmin vakuuttaneet.

    Vaihdoin muuten juuri operaan eikä näy enää mitään mainoksia.
     
  15. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Niin kauan kun mulla on älyluuri ollu ni oon menny samsungin omalla internetillä ja nyt tosiaan catin omalla joka ilmeisesti on samsung internet? Ja eikö noi pilvijutut oo enempi hippien juttuja? o_Oo_O
     
  16. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mistäs tiedät etten ole hippi?
     
    Nikuzai, Pertti K, Gary Grand ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Chromella tuli Summitin mainos postausten väliin. Olis aika turhaa vöyhkäämistä vannoa etten koskaan osta mitään näiltä firmoilta kun mainostaa täällä.
     
  18. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oikeesti, operalla oli laaki ja vainaa. Yksi nappi valikosta ei-mainoksia asentoon.
     
    Gary Grand, Poke ja toyopet tykkäävät tästä.
  19. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Sanotaan näin, että mulla on vaan semmonen "kutina" :poff:
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  20. cdi

    cdi Double Gearhead

    Crome ja uBlock Orgin plokkaa 5 mainosta Ad block plokkaa 3 Malware bytes torjuu 86 uhkaa.
    Ei hidastele ,ei mainoksia.
     

Kerro tästä muillekin!