Juhannus-jamboree `03 kuvia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja inNOVAtion, 22.12.2003.

  1. inNOVAtion

    inNOVAtion 1st gear

    Sattuskohan kenelläkään olemaan kuvia kyseisistä kekkereistä ku en itse ehtiny tänä vuonna kuin käymään yhtenä päivänä paikan päällä. Mukavaa olis tietää että millasta kalustoo siellä oli liikentees ja ylipäänsä ett millanen meininki oli ku on sattumoisin heikot muistikuvat siitä yhdestäkin päivästä...Kenties alkoholilla vaikutusta asiaan?!

    Kiitokset etukäteen, jos vaikka kuvia löytys ja joku uskaltas niitä Tänne laittaa :odroll:
     
  2. Micky

    Micky Gearhead

  3. rokkikati

    rokkikati 1st gear

    Mulla on jotai... Mut joku oli juottanu mut kännii, ni ei oo kovin montaa... :razz: Laita mulle sähköpostiosoittees niin pistän postin tukkoon!
     
  4. amitzu

    amitzu 1st gear

    ai mikkis ehti jo... mahtaako olla turvallista liikkuu noilla vesillä... :razz:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

Kerro tästä muillekin!