Jumittava konepellin aukaisumekanismi (Monte Carlo -72)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja AnHie65, 27.5.2018.

  1. AnHie65

    AnHie65 2nd gear

    Otsikon mukaan; ei aukea konepelti, ei.

    Mekanismi siis rekisterikilven yläpuolella oleva koukku, jota vetämällä pitäisi konepelti aueta tuulihaka-asentoon ja siitä sitten auki asti. Nyt ei innostu aukeamaan edes tuulihaka-asentoon. Koukku ja mekanismi näyttää toimivan ok kun katsoo etusäleikön lävitse. Lieneekö samanlainen mekanismi El Camino, Chevelle, ym.?

    Eli mihinkä suuntaan säleikön läpi jotain pitäisi liikutella?

    Kiitos etukäteen.

    AH
     
  2. atobee

    atobee Gearhead

    Puskurin alta saat myös käännettyä vipua joka avaa konepellin.
     
  3. 383

    383 Gearhead

Kerro tästä muillekin!