Jyväskylän (+seudun) Cruisingit 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Mizuz, 8.4.2012.

  1. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Joo et tullut sitten parkkipaikalle olisin muuten tullut juttelee on nimittäin hieno Aspeni! On varmaan sama auto, joka oli parkissa tuolla kuormaajantiellä Jyväskylässä siinä JAKK:n vieressä, mutta en silloinkaan nähnyt sua missään.
     
  2. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Juu en jaksanu tulla sinne loppuparkkiin enää kun on työpäivä tänään. Ja töissä oon täällä sorastajan-/kuormaajantiellä, täällä se Aspeni seisoo työpaikan pihassa tälläkin hetkellä :)
    Taisit ajaa letkassa miun perässä?
     
  3. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Et muuten oo ainut jolta lähti eilen neitsyys.. siis Jyväskylä-cruisingien osalta jos vappu-cruisailuja ei lasketa. Itekkin yllätyin miten paljon oli kalustoa, ja vielä laidasta laitaan. Pitää kattoo sitten elokuussa uudestaan, heinäkuu jää väliin ku osuu BigWheelsin kanssa päällekkäin.
     
  4. raggar

    raggar 3rd gear

  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sen vähän mitä viime vuosina olen krusingeissa käynyt, niin olen yllättynyt miten vähän autoja on ollut, viime vuonna ainakin oli toukokuussa kun kävin. Hyvä jos nyt on suunta ylöspäin.
     
  6. silver8streak

    silver8streak 2nd gear

    Mukavasti oli autoja.Joo....


    Teillä on sen verran hieno Oldsi että soisi sen olevan taas mukana cruisingeissa 8)
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jaa no kiitos :oops:

    Pitää koittaa tänä vuonna käydä ehkä jopa kaks kertaa, enää tarvis käydä ... no ööh ... kahdesti, niin olisi määrä täynnä. Työviikon jälkeen on vaan semmonen juttu, ettei perjantai-iltana kotoa ihan hevin huvittaisi mihinkään lähteä. Lomalla sitten...

    Ilmeisesti on tullut käytyä aina silloin kun muut ei.
     
  8. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Joo ajelin. Sori jos oli vähän nykivää ajoa, mutta noi jarrut ja tehostin tuossa autossa... Mutta en mä päin ajanut silti :D

    Pirun komia Aspeni. Pitää huomenissa lisäillä kuvia. Käytiin me ihastelemassa sitä siinä ABC:n pihalla ja otettiin kuvakin keulasta. Sisältä en kehdannu ottaa kun ei tiedä miten ihmiset oikein reagoivat sellaiseen. Mutta hieno oli ulkoa ja sisältä! Se on vähän vanhempi kun tuo meikäläisen 1980 mallinen. Toi on vissiin joku seitkytluvun loppupuolen vai oonko taas väärässä? 78-79? Tuossa oli hieman enemmän muotoja konepellissä ja keula erilainen.

    Hieno meininki! 8)

    /edit Kuulin muuten villiä huhua, että se valkoinen Mustangi, joka oli mukana niin levisi Birran eteen Kuokkalassa? Tyttöystävän isoveljen kaveri oli kuskina, mutta ei ole sen oma auto. En tunne auton omistajaa tai tätä kuskina ollutta kaveria kauhean hyvin (muutaman sanan vaihtanut näissä tilaisuuksissa, ei ole puhelinnumeroja tai mitään vaihdeltu) mutta olisko sitten laatikko hajonnut? :eek: Helvetin sääli. Jotain puhetta oli, että on vieläkin siellä, mutta toivon sydämestäni, että auto saatiin pois Kuokkalasta, koska... No se on Kuokkala. Jos omistaja on täällä OD:ssä niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi, jos tarvitsee jotain apua auton kanssa tai jos on jotain missä voin jeesata. En sitten tiedä tämän lähteen luotettavuutta, mutta kuitenkin.
     
  9. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    '79 on tuo miun kulkine, kohtuu hyvin säilynyt vaikka on uutena toiminut Turkkulaisena taksina :eek:

    Itekkin nappasin muutaman kuvan kännykällä mut eipä tullu mitään julkaisukelpoista...
     
  10. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Älä saatana? Mun on ollut Tamperelaisena taksina! :lol:

    Teenpä tuonne kuvat.fi:hin tilin niin laitan linkin kuvista tänne sitten.

    /edit Ai se onkin maksullinen... :eek: Ei sitten mittää!
     
  11. Mr J

    Mr J Gearhead

    Raggarin kuvien terävyys ja värimaailma menee muuten koko ajan vaan parempaan suuntaan, kiitos hienoista kuvista!

    Liekö kotiseutuikävä vaivaa, mut näyttää Jkl-cruising kehittyvän jatkuvasti parempaan suuntaan! :)
     
  12. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

  13. juha745

    juha745 Gearhead

    Aissaatana, jätkä oli ottanu kuvan mun Volvosta! :lol: :poff:
    Tämä ei siis haittaa, huvittaa pelkästään. :rotfl:
     
  14. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    No häh just komia ja asennetta löyty! Käänsi muuten päitä ku Volvo vipelsi siitä kahden rivin välistä ABC:n pihalle. :lol: 8)

    Mä nyt taas tätä samaa jankutan ja itken, mutta noita cruisinkeja voisi olla enemmän. Taas tekisi mieli perjantaina lähteä baanalle. :( Yksin ole niin kiva ajella tuolla... :-?

    /edit Niin juu tuo rekisterikilpi "eko" huvitti. Tollanen olis härö johonkin 20L/100km imevään jenkkiin. esim. EKO - 20 (20L/100km) :eek: :D
     
  15. Pumba

    Pumba 3rd gear

  16. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

  17. Pumba

    Pumba 3rd gear

    Saataisko perjantaina jonkinlainen letka täältä jykylästä aikaseks tuonne, vai minkälaisia aikatauluja porukalla on.? Itellä ois tarkotus lähtee joskus 16-17...??
     
  18. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Ite aattelin mennä vasta lauantaina. Mitäs eroa noilla ohjelmilla on perjantaina ja lauantaina? Iltabileisiin en ole kuitenkaan menossa kun alaikäisiä kyydissä.
     
  19. raggar

    raggar 3rd gear

    Kiitos vaan, täytyy koettaa kehittää koko ajan itteesä vaikka vehkeet ei oo kovin kummoset.
     
  20. raggar

    raggar 3rd gear

    Noihin aikoihin oon itekkin lähössä, riippuu miten saa kyytiläiset poimittua matkan varrelta. Rouva lähtee jo aikasemmin päivällä caminolla.
     

Kerro tästä muillekin!