Jyväskylän Vappucruising 1.5.2004 kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja mach, 14.4.2004.

  1. -=Make=-

    -=Make=- 1st gear

  2. mach

    mach 1st gear

    Hyviä kuvia ja video, vaikka vaatikin kahvia ja tupakkia latautumista odotellessa. Video pitäis saada kasetille tai dvd:lle, että vois tykittää sitä tapahtumissa screenille. Onnistuuko?

    Oliko kukaan tai kenenkään tutut kaupungilla kuvaamassa?
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Hyvä video, tota kattelee ens talvena mieluusti, musiikki sopi hyvin taustalle.

    Eihän tota mihinkään veehooässälle tarvi, läppäri vaan videotykkiin kiinni.
     
  4. Nokileka

    Nokileka 1st gear

    hyvä video!!! vaikka lataus kesti "hetken", niin kyllä kannatti odottaa!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hieno video ja hyvä musa, kiitos!
     
  6. Selli

    Selli Gearhead

    Jees kiva oli viteon pätkä!.Caprice classikki laippa mulle mailina tulee ni mullon vielä tilaa ni voin laittaa jakoon sunkin kuvat.saavat olla isojakin kuvia.Minä sit pienennän tarpeen mukaan.

    sellis@kanetti.fi
     
  7. janimm

    janimm Gearhead

    Cruisingvideo voidaan tehdä myös kunnollisella laadulla DVD:lle pientä korvausta vastaan. Kiinnostuneet laittakaa yksityisviestiä.
     
  8. illi

    illi Gearhead

    Laita se hinta tänne niin kiinnostuneet voi sit laittaa sitä privaa tuleen. T:Mahd. ostaja.
     
  9. janimm

    janimm Gearhead

    Sopiva hinta voisi olla 20e. Tyhjä aihio maksaa n 5e, ja polttamisessa menee kuitenkin jonkun verran aikaa (ja uskokaa tai älkää, meillä on muutakin tekemistä... :smile:)

    Eli 20e, sillä laitetaan postissa tulemaan.
     
  10. mach

    mach 1st gear

    Saatko ens lauantaina Jyskän leimakonttorille muutaman kiekon? Silloin kun on se ACC:n ilmainen syynipäivä 8.5. klo 10.00-14.00. Ei tarvis postin kanssa räpeltää ja luulen, että rainan varmaan ostaa silloin joku muukin.
     
  11. janimm

    janimm Gearhead

    No, mepä tekaistaan muutama levy ja tullaan sinne.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    oli hyvä video...kiitokset siitä!

    ps.näkyhän siinä mun mattamusta 55' letukkakin..heh
     
  13. CapriceClassic

    CapriceClassic 1st gear

     
  14. kole

    kole 3rd gear

    Mitähän minä en osaa taas kun ei se viteo mulle aukene, ainakaan puolen tunnin lataamisen jälkeen.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    tallenna se ensin omalle koneelle ja kato sitten (oikeella hiirennapilla, save target as tai tallenna nimellä)
     
  16. Nokileka

    Nokileka 1st gear

    mulla latas pari tuntia, joutu hetken ootteleen...
     
  17. Selli

    Selli Gearhead

  18. kole

    kole 3rd gear

    No nyt se tuli video katottua, latas kolme varttia ja kannatti ootella. Hieno pätkä ja kiitos nimettömälle neuvosta, ois muuten jäänyt kattomati :odroll:
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Elukka se vaan komistuu vuosi vuodelta!
     
  20. Dart_67

    Dart_67 1st gear

    Oli kyllä hieno video!!!Hatunnosto tekijöille,että on aikaa ja viitseliäisyyttä tehdä tollasia!!!!!!!!
     

Kerro tästä muillekin!