K1500 pyöränlaakeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja WTF, 12.10.2007.

  1. WTF

    WTF Gearhead

    Mites veemäinen homma on vaihtaa tuollaiseen vm-89 Sportsideen 4x4 eturenkaan laakeri?

    Kannattaako tilata se koko napahässäkkä?
    Maksas ameriikasta tilattuna n. 170 -180€, vai onnistuuks laakereiden vaihto miten helposti?
    En ole kysynyt paljon Suomeessa maksaisi.
    Ei ole tuollaiseen tullut laakereita vaihdettua.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Kyseessä on navan "pakettilaakeri"., ei maksaa vaivaa vaihdella niitä laakereita sisältä.
    Kannattaako tilata itse, kun RP:stä saa samaan tai jopa alle?

    Se vaihttu senkun irroittaa satulan ja levyn. Sen jälkeen takapuolelta kolme pulttia ja tietysti vetarin mutteri.

    Part Number 515002
    Flange Diameter 7.165
    Bolt Circle Diameter 5.500
    Bolt Circle Diameter Metric 139.70
    Bolt Size M14X1.5
    Bolt Quantity 6
    Wheel Pilot Diameter 3.075
    Brake Pilot Diameter 3.075
    Flange Offset 1.99
    Hub Pilot Diameter 3.910
    Hub Bolt Circle Diameter 5.00
    Number of Splines 33
    Flange Shape MODIFIED TRIANGLE
    Location Front Wheel
    Desc Driven
     
  3. WTF

    WTF Gearhead

    Arvelinkin ettei kannata niitä laakereita yrittää tonkia sieltä.

    Melkein samaan hintaan jos saa Finlandiasta niin tottakai täältä ostan, mutku en ole kysässyt mistään ja tiirailin noita hintoja rockautosta.
     

Kerro tästä muillekin!