K30

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja GMC84, 21.11.2004.

  1. GMC84

    GMC84 1st gear

    No honasinpas tuos jotta www.autoscout24.de stä löytyy nuota K30 4x4 dieseliä aika mukavasti. Onko onkemia tuollaisen tuonnissa? KA:han se on joten ei autoveroa eikä tullia(EU)?
    Ne on vissiin jotain Nato-koneita? Parempi tekniikka?? Dana 60? Vähän ajettuja näyttäis olevan.
    Mitenkäs sitten kun se on se KA niin onko suurin kärrynpaino 750 kg? (C-kortti) Ei tosin väliä kun ei ole tarvetta vetää kärryä.
    Ja jos on jotain muita www-sivuja mistä näitä löytyy niin kiitos tiedoista...
     
  2. paukkujupu

    paukkujupu 1st gear

    ainaskin mobile.de on samanlainen kun tuo autoscout24sivu..onkelmia tuskin tulee tullauksessa..nuo military kärryt näytti olevan ns.GM CUCV
    malleja, armeijalle 83-87 rakennettuja hd malleja, joissa on karjarautaa ja hinaus koukkuu takana ja eessä,lavalla saattaa olla istuimia ja ase-telineet.niissä on takana detroit lockkeri ja joissaki eessä trac-lok limited-slip..24-volttinen sähkösysteemi joissaki tupla laturit,suurimmassa osassa
    np208,kolmilovinen loota ja välitys 4.56:1.. K30 77-91(87-91v3500)sit on lähes pomminvarma voimansiirto,dana60 eessä, turbo400 tai sm465aski,np205jakoloota ja 14-bolt full-floater tai dana70 takana..tässäpä jotain tietoja ja huonoja puolia varmaan on paino joka on vähän liikaa 6.kakkoselle ainakin kärrin kans..
     

Kerro tästä muillekin!