K3500:n Neliveto ei kytkeydy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Röllykkä, 25.1.2009.

  1. kane

    kane 1st gear

    Oliko noinpäin? Mulla on vanhassa pyöreet ja tässä uudessa litteät...
     
  2. Röllykkä

    Röllykkä Gearhead

    Kun asiat kerran lähtevät käsistä, ne sitten kanssa menevät kaikin puolin lapaan.. :mad:

    No, nyt on viimein vaihdettu aktivaattori, ja lähtihän se nelikko pelaamaan, kun vaan sai järkättyä aikaa vaihtaa tuon tötterön.

    Suurkiitos kaikille avusta! :D
     
  3. Röllykkä

    Röllykkä Gearhead

    Joo, siis justiinsa toisinpäin piti kirjoittamani.. :oops:
     
  4. kane

    kane 1st gear

    Hieno homma!

    Onkos joku huomannut eroa ehjän vanhan ja uuden "kytkeytymisnopeuteen"?
    Omassa oleva vanha actuaattori ottaa ainaski 5-8 (??) sekuntia ennenkuin veto kytkeytyy. Tosin toimii kuin junan vessa mutta josko uusi nopeempi?
     
  5. Röllykkä

    Röllykkä Gearhead

    Minä ainakin huomasin, että uusi kytkee tosiaan siinä 5-10 sek välillä, ja vanha kyllä vei parhaimmillaan yli puoli minuuttia. Enkä muista, että se vanha olis ikinä ollu nopeempi..
    Joten tämä 5-10 sek. on mulle ainakin luxusta..! :lol:
     

Kerro tästä muillekin!