KA-autovero tulossa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja freeride, 26.2.2004.

  1. freeride

    freeride Gearhead

  2. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Niin kauan kun tuosta voi lukea vain teinixi-foorumilta, niin jättäisin kokonaan asiasta kyselemättä ja siten huhut levittämättä.

    Jos löytyy joku virallisempi lähde, niin sitten asia on eri.

    -JJ-
     
  3. Kerberos

    Kerberos Gearhead

    AKE:sta tai liikenneministeriöstä ei ainakaan konttoreille päin ole kuulunut mitään, ei edes huhua? Sehän ei tietysti mitään todista, mutta siinä on kyllä yksi hyvä verotuskeino jota valtio todennäköisesti tulee käyttämään. Koskakohan??
     
  4. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    Tätähän mä kanssa hetki takaperin selvittelin kun kuulin huhua kanssa parista paikkaa mutta kun kerran akesta ei mitään siihen suuntaankaan saanut irti niin kyllä ihmetyttää mistä moiset lähtee liikkeelle...
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Persaukisilta kateellisilta jotka yrittää pelotella ettei nekään jotka pystyisivät uskaltaisi hankkia tuollaista?
     
  6. Jasse

    Jasse 1st gear

    Juu tai sitten vaan auton myyjien ja välittäjien hyvä keino saada kauppa vilkastumaan :wink:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Varmaan joillain autokauppiailla jotain osaa tässä, sieltäkin mistä mä kuulin tästä niin taisi olla kuullut autoliikkeestä, hyvää menekin edistämistä, ja sitten ilmaiset mainoskanavat persaukisten kateellisten kautta. Silloin kun kuulin ekan kerran tälläisiä huhuja niin se oli jotain viime syksyä, joten ei kannata pelästyä. Mulle on yksi auto tulossa, saa nähdä kerkeekö ennen "muutosta". Eivät levittelisi tollasia juttuja, saa vielä joku päättäjä kipinän tollasesta...
     
  8. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    siis minä.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    sports car centerin E.Hoikka näköjään huhun takana...hmm saa nähdä koittiko edistää myyntiään vai kusettiko?mutta jos toi vero tulee niin empä juuri yllättyisi.kateellisia riittää päättäjissäkin..
     
  10. Soitin tänään konttorille ja kysyin onko jotain muutoksia tulossa sääntöihin,jos ostais vielä pari Ramia.Kaikki kuulemma on ennallaan.
     
  11. freeride

    freeride Gearhead

    ja yöunet on pelastettu!!toivottavasti verovapaus on ja pysyy!
     

Kerro tästä muillekin!