Kaasulämmittimen huolto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja nuc-64, 4.3.2016.

  1. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Tallilla lämmitän pääasiassa sähköisellä rakennuslämmittimellä, mutta kylmillä keleillä tohautan peruslämmön 60 kw Remko kaasulämmittimellä. Ennen homma oli helppoa, eli kaasu päälle, kaasun lisäsyöttönappi pohjaan ja sytkänappia perään, sitten sormi varovasti pois lisäsyöttönapilta. No nyt on aivan turha yrittää ulkona lämmitintä tulille ja sisälläkin lämmittimen palamaan saaminen vie kauan, lisäsyöttönappia pitää pitää pohjassa nykyään varmaan minuutin ja vaikka kuinka varovasti lisäsyöttöä vaan koittaa pikkuhiljaa päästää pois, niin 9 kertaa 10:stä härveli sammuu. Onko kokemusta miten tuollaista huolletaan, vai pitääkö viedä aina liikkeeseen laitettavaksi
     

Kerro tästä muillekin!