Kärjetön sytytys ja etuvastuksen tarve

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja MS73, 28.5.2023.

  1. MS73

    MS73 3rd gear

    Olisiko jollain palstalaisella käytössä vastaava ohjausyksikkö?

    GTU LX101
    https://www.usparts.fi/varaosahaku/gtulx101

    [​IMG]

    Lähinnä kiinnostaa onko tuo käytössä ilman erillistä etuvastusta?
    Puolani ei tarvi erillistä vastusta, mutta ohjausboxin ohjeissa käsketään nimenomaan laittaa etuvastus.
    Tuon tarpeellisuudesta kuitenkin liikkuu paljon eriäviä tietoja , joten kaipaisin myös käytännön kokemuksia.

    Autoon tulee tämä jakaja :

    X-racer JE-D206B
    https://www.usparts.fi/performance/sahko-ja-sytytysjarjestelma/virranjakajat/xraje-d206b

    [​IMG]
     
  2. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Lx101 on ihan tavallinen kipinäpurkki.
    Käytä 1.5 ohm puolaa ja etuvastusta.
     

Kerro tästä muillekin!