käytettyjä osia jenkeistä, MISTÄ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tonsku78, 17.12.2005.

  1. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    Eli on kontti lähdössä viikon sisällä, ja vielä olis tilaa. Ongelmana on että en tiedä nettisivuja joista löytyisi esim. käytettyjä moottoreita.
    Joku romuttamo tms. vinkkejä kitoos.
     
  2. MikaelT

    MikaelT Gearhead

  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Merkin ja mallin tietäminen auttaisi.
     
  4. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    purkaamo

    onhan e-bayllakin vaikka mitä, mutta nyt haen pää-asiassa osia, en valmista tekelettä(ostaisin esim. pelkän vanhan lohkon)+aika ei riitä huutokauppoihin.
    romuttamo, missä on moottoreita piilossa/kasassa 283-600cid, ja joku jonka kanssa voi keskustella/tingata. Eli en siis hae yhtä, ja ainoaa mallia, vaan kaikki käy. Mieluiten aihioita, vaikka kuormalavallinen kerralla, jos hinta on oikea...
     
  5. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    osat

    Ainakin tässä vaiheessa etusijalla on chevy koneet, mutta fomoco-isolohkoillekin on käyttöä.
    BBC 427, fomoco 429X2, BBC LS-6, ja SBC 350 aihiot.
     
  6. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Jos olet siellä paikanpäällä itse, niin helpoiten ehkä romikset löytyisi ottamalla puhelinluettelon keltaiset sivut käteen ja etsimällä sieltä.
     
  7. always bb

    always bb Gearhead

    niin jos Tosiaan olet siellä ota enemmänkin niitä 454 4-bolt lohkoja koneita,nimittäin tänne menis yks
     
  8. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    tuonti

    Enpä ole itse paikan päällä, siinähän se ongelma on...Mutta siellä on kaveri, joka hoitaa jo etsityn, ja ostetun tavaran konttiin. Hän ei siis ota luetteloa käteen ja etsi osia, se homma pitää itse hoitaa.
    always bb, ilmoitan jos niitä jostain löytyy ni otan useamman, kontissa on kyllä tilaa.
     
  9. spinout

    spinout Gearhead

    Helpottais vähän, jos tietäis mistäpäin USAa se kontti lähtee. Täällä on laajaa listaa eri autoromuttamoista "Find a Salvage Yard -> Listing by State": http://www.junkyarddog.com/
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  11. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

  12. wahoo

    wahoo Gearhead

  13. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    kontti

    En tosiaan maininnut lähtöpaikkaa :oops: North-Carolinasta lähtee, kaupunkia/satamaa en nyt tähän hätään muista(kaveri hoitaa noi rahtaushommat tarkemmin, minä vain soitan ja sanon:"tuolla on tuollainen, ota kyytiin").
    Olenkin jo löytänyt useita paikkoja, mutta aikalailla harvassa tuntuu vanhemmat isolohkot olevan jenkeissäkin. vaarana näissä purkaamojen sivuilla on vaan se, että ne aiheuttavat suunnatonta AUTOKUUMETTA!
     
  14. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Joo niin on, pykälää etelämpää olen kans etsiskellyt ja eipä löydy tai sitte hinta on järjetön.
     
  15. toyopet

    toyopet Double Gearhead

  16. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

Kerro tästä muillekin!