Käyttäjien kokemuksia Cumminssilla varustetuista mopareista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jpaitala, 29.12.2004.

  1. jpaitala

    jpaitala 1st gear

    Elikäs otsikon mukaisesti Dodge Ramit 2500/3500 vuosilta 94-96 kiinnostaa ja olisi kiva saada tietää käyttäjien kokemuksia ko. peleistä, varsinkin tuosta 3500 paripyöräversiosta.
    Plussat ja miinukset? yms yms.

    Kiitos.
     
  2. freeride

    freeride Gearhead

    musta tuli syyskuussa-04 2500 dodge ramin omistaja.vm 96.eli ei vielä paljon kokemuksia mutta tässä nyt jotain.ekaks meni muutama päivä että alko hahmottaan tän ryskyn mitat vaikka mäkin ajelin vanilla melkein kaheksan vuotta niin silti tuntu aluks että tämä ei mahdu mihinkään vaikka edellinen omistaja demonstroi ahtaan parkkihallipysäköinnin jota ihmettelen vieläkin 8) no kyllä tällä jo nyt osaa aika hyvin..ajossa kuuluu koneen jyrinä ja varsinkin turbon ihana vinkuna hyttiin aika reilusti mikä on vaan hienoa hehe..no matka-ajossa riittävän hiljainen ainakin mulle.neliveto päällä nyt talvella avautunut aivan uusi maailma.on se vaan käsittämätöntä kuinka neliveto liikkuu lumessa ja jäällä jopa amerikan poikien kitkoilla..mitä sitten kun olisi vielä nastat..kulutus talvella:paljon lyhyttä kaupunkiajoa ja neliveto päällä + eberin käyttö niin nyt viimeks vähän alta 20L satkulla.syksyllä pelkällä takavedolla ilman säästelyitä n.15L.matkassa päässee vissiin johonkin 12-13L.voimaa on paljon ja sitä on kiva käyttää niin kyllä sitten löpöäkin palaa..jos cumminssin hommaat niin kannattaa ottaa selville onko tämä jakopään kotelon kohdistus tappi(kdp eli killer dowel pin)blokattu jos ei niin kannatta tehdä.jos se tappi pääsee liikenteeseen sieltä niin voi rikkoa lohkon tai jakopään rattaat.lohko varmaan kyllä antaa periks ennemmin.
    joo ja ahtopainemittari ja varsinkin pakokaasun lämpömittari kannatta olla josta näkee koska on turvallista sammuttaa.toi jälkikäyttö oli kans yks mikä meinas aluks unohtua tehä..siihenkin kyllä sais ajastimen joka hoitais tämänkin.olis varmaan hieno kattella jengin ilmeitä kun jättäis auton käymään pimeelle parkkikselle ja marssis tyytyväisenä sisälle..

    jatkaako nimimerkki cummins inline six tästä? 8) 8)

    edit.jokos 59 STW on saanut dodgen suomeen vai olikkos se sää joka oli hommaamassa dodgea?
     
  3. Muki

    Muki Gearhead

    Mun ajokokemukset on muutamassa sadassa kilsassa tuollaisesta. Toinen oli automaatti ja toinen manuaali. Hmm joo sitten vielä edellistä korimallia olevaa manuaaliaskipeliä myös on tullut ajettua.

    Tavoistani poiketen suosittelisin manuaalivaihteistolla varustettua.

    Syy on ehkä vähän lapsellinen: kovalla askilla on kivaa leikkiä rekkamiestä. Sitä paitsi se manuaaliaski on erittäin miellyttävä käyttää. Automaatti tässä autossa jotenkin turhaan pehmentää sitä ääri machoa pataa.

    Ainoa dieseli joka herättää suorastaan eroottisia vibroja.
     
  4. freeride

    freeride Gearhead

    8) 8) 8) :rotfl: :rotfl:

    Ainoa dieseli joka herättää suorastaan eroottisia vibroja.[/quote]
     
  5. Rytari

    Rytari Gearhead

    joskus kun ilmaantuu mahdollisuus käydä vähän ajelemassa isän jonkinveran piristetyllä Cumminsilla ja siitä sitten kun palailee oman vaapaasti läähättävän 6.2d suburbanin rattiin... ei edes tunnu enää siltä kuin olis jarru päällä... tuntuu lähinnä siltä kuin olis ajamassa jossain hevon puurossa/liisterissä, ja sitte on se jarru päällä. suburbanissa kun on 3 tuuman röörit niin vaihteen vaihtumisen huomaan siitä että meteli kasvaa silmäräpäyksessä, dodgessa se on vauhti kun kasvaa :oops: ehdottoman hauska peli ajella, jättää varmasti useimmat kanssa-autoilijat peräänsä ihmettelemään, myös kesäkelillä.
     
  6. JD4430

    JD4430 1st gear

    Dodgea itsekin etsineenä täytyy vaan todeta,että Suomesta on
    tosi hankala löytää SIISTIÄ yksilöä.(Eipä silti harvinaisia ne ovat kai
    jenkeissäkin)Kaikki mitä oli tyrkyllä näytti siltä kuin olis sikalauma
    tonkinut kajuutassa.
    Lopulta löytyi nätti 4x4 GMC crewcab ja pitänee tyytyä siihen.
    Saas nähdä alkaako jatkuva jonotus kiisselikorjaamoon :)
     
  7. 59 STW

    59 STW 1st gear

    Mun auto pitäis olla loppiaisena satamassa ilmoittelen lisää kunhan olen tehnyt lähempää tuttavuutta.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    rahamiehet ei hehkuta :mad:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo oo ihan rauhassa vaan.. ei cummins miesten tarvi hehkuttaa.hehkuja kun ei ole.. vaan jotain muuta. :lol:
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    No hyvä että oot/ootte tykänny.

    Varoituksen sana sitte cumminssin hankkijoille, siihen tosiaan tavallaan jää koukkuun siihen raksutukseen, alkaa mullekin tulla vierotusoireita.
     
  11. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    Ja minä.
     

Kerro tästä muillekin!