kaikki mielipiteet plymouth dusterista!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 19.1.2005.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei ollut tarvetta, mä olin hankintaani ihan tyytyväinen. Oli se aika rytö, mutta jotkut osa-alueet oli yllättävänkin hyviä, mm eturunkoaisat ja tukivarsien kiinnikkeet. Mutta sävylaseilla jne, siitä lähti paljon osia kyllä muita "dustereita" ilahduttamaan. Pisteosia ei taida enää olla kun takapaneeli, maski ja marker valoja.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo pistäkää vaan tulee noita kokemuksii ja kaikkee muutaki aiheeseen liittyvää ja kaikki joilla on dusteri täällä niin vois pistää tänne kuvia ja semmonen joku tarina "kuinka se oikein kulkeutui minulle"kitoos :p 8)
     
  3. Adam

    Adam 1st gear

    http://kotisivu.dnainternet.fi/minik/ jos kiinnostaa tonne on kehittymässä kotisivut yhdestä Duster projektista. Aika vaiheessa vielä, mutta tulossa on.

    Toimii muuten parhaiten Firefoxilla, IE:n kanssa on jotain kosmeettisia ongelmia vielä...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo tämmössiä tänne vaan lisäääääääääää noi on niin kiinnostavia et miten projekti etenee :p :p :p :p :p :pinup:
     
  5. jaketin

    jaketin Gearhead

    oon tässä miettinyt, että jos vaihtais volaren dusteriin.. olis vähemmän natisevaa muoviosaa ja eikä tarttis hikoilla päästöistä.. tai sitten 2d tolppa valiantti 68-69... volaren roinat johonkin näistä....
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Joo, vaihda ihmeessä se A-koppaseen...
    Oikeestaan sä voisit tehdä silleen et otat sen tekniikan siitä urheilukupeesta pois ja myyt sen mulle sit rullaavana rojektina, ja tietysti halvalla... :lol:
    Ni mä laitan siihen sit slantin ja automaatin ja kurvailen kuivapuistossa luu ulkona ku kerran on urheilukupee persuksen alla... :rotfl:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oletkos käynyt; http://www.fdva-ry.com/
    ja sieltä galleria ja sieltä sitten projekti-osio...
     
  8. Iso T

    Iso T Gearhead

  9. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    8) ??
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Jaketin omistaa tuommoisen Volare Coupen, veekasi ja vehkeet-mallin... :lol:
    Että urheilukupeehan se on... :D :rotfl:
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    jaa käkö, kyllähän tuo ajatus alkoi kiinnostaa. mistähän sais ehjän dusterin halvalla??? ilman tekniikkaa tosin... :) mutta mulla on myös tietty perverssi halu 2 d tolppa valiantiin ja darttiin.....
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mulla olis tiedossa '67 orkkis kax-ovinen Valiant...
    Mulla ei oo rahaa ostaa sitä mut jos sä ostat sen niin mä ostan sen sit joku päivä sulta...
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jaketin osta pasilta sen valiantti pois.
    siina olis hyvä vehje harrastaa.
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    ei mullakaan kauheasti rahaa ole. onkos tää se valiantti, joka on vuosia seisonut???

    hei vieras, pasin valiantti on ihan hieno, mutta etsin hieman toista korimallista. kiitos vinkistä...
     
  15. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Täältähän onpi hyvä kysyä sitä netti-osoitetta mistä selviäis -70 Dusterin väri vaihtoehdot.Niin tehtaalta lähtiessä.
    ps kyllä kutosmoottorinenki auto luokitellaan urheiluautoksi :lol:
     
  16. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Paint Codes for 1970: Roadrunner, GTX, 'Cuda, Duster and Sport Fury GT.

    1. Citron Gold Metallic FY6 / 2. Citron Mist Metallic FY4 / 3. Yellow Gold DY3
    4. Sunfire Yellow DY2 / 5. Lemon Twist* FY1 / 6. Black Velvet TX9 / 7. Tor-Red* EV2
    8. Burnt Tan Metallic FT6 / 9. Sahara Tan Metallic FT3 / 10. Scorch Red ER6 / 11. Frosted Teal Metallic FP6 / 12. Sandpebble Beige BL1 / 13. Deep Burnt Orange FK5 / 14. Burnt Orange Metallic FK3 / 15. Vitamin C* EK2 / 16. Lime Light* FJ5 / 17. Ivy Green Metallic EF8 / 18. Lime Green Metallic FF4 / 19. Rallye Red FE5 / 20. In Violet Metallic*FC7 / 21. Jamaica Blue Metallic EB7 / 22. Blue Fire Metallic EB5 / 23. Ice Blue Metallic EB3 / 24. Silver Metallic EA4 / 25. Alpine White EW1
     
  17. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    * Denotes extra cost. Note: 1, 4, 9 - 11, 14 and 24 only available on Sport Fury GT. Paint codes 3, 5, 7, 15, 16, 19 and 20 not available on Sport Fury GT.
     
  18. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kiitos kiitos.Olipas vaihtoehtoja keltaiselle.
     
  19. MudMax

    MudMax Gearhead

  20. jaketin

    jaketin Gearhead

    perskeles, kun on alkanut tuo "pölyttäjä" kummittelee mielessä. olis se volarea kevyempi ja kivempi muokata.. tekis siitä racehenkisen ilman takapenkkiä yms. hauskaa... jospa laittais meidän dartin keulan siihen??? sais melkein demonin :)
     

Kerro tästä muillekin!