Kaksipyöräinen rokkikone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja helppoheikki, 2.9.2004.

  1. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Vähän vähemmän pyöriä mutta rock'n'rollia sitäkin enemmän tässä Koskenpään Back To The Roots -rallissa kuvatussa Chop'n'Roll pannupäässä...

    [​IMG]
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siltähän tuo näyttää....
     
  3. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Pannuhan on aina Pannu... Ei siitä mihinkään pääse.
    Ne on vaan niin hienoja. Koko chopperkulttuurin alkuja,
    niinkuin 32-mallin foordit hotrodingille.
     
  4. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hieno. Tuommosen mä vielä joskus... :odroll:
     
  6. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    On se kyllä hieno, kukahan lie rakentanut...
    Osaatko sanoa oliko rakentaja itse metsästänyt gepardin penkkiä ja ilmanputsaria varten neljän viikon aikana :)
     
  7. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Taisi olla tullessa... eli joko gyntteri tai sitten ameriikanpoika joskus kultaisella 80-luvulla... Ja tiesipä leopardikalsareistaan tunnettu herra K. Koivu kertoa paikan päälle osuessaan että istuimen takaosa ei ole gepardia vaan oselotin nahkaa...
     
  8. CB_F

    CB_F 1st gear

    Todella on tuo hieno...
     
  9. ihd

    ihd Gearhead

    Ja minkäs näköinen se Hemu... eikun sori helppoheikin oma pyörä on...
     
  10. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Niinpä... :rotfl: kukapas sitä kissan häntää.. jos ei kissa itse... :rotfl: :rotfl:
     
  11. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Okei okei... myönnetään... :oops: oma rakashan se siinä...

    Homma esittäytyy vähän väärässä valossa koska alunperin laitoin kuvan esille rod & kustom osioon josta ylläpito sitten siirsi sen tänne - tarkoituksena oli vain näyttää rodimiehille että rokkivehkeitä voi tehdä kaksipyöräisistäkin.

    Tuli oltua aika innoissaan tuolloin kun sain kusipäisestä aikataulusta huolimatta fillarin ajettavaan kuntoon, nyt on mieli vähän tasaantunut ja pannu on taas kilon paloina odottamassa nousua tuhkasta uusissa vaatteissa kunhan kevätaurinko lämmittää tarpeeksi (ja joku antaa mulle yhden ylimääräisen päivän viikkoon että ehtii tekemään kaikki omat ja vieraitten duunit... :mad: )

    Tämmöinen tapaus...
     
  12. ajs

    ajs 1st gear

    itsekkin olen katsellut harrikkaa mut ei ole sopivata löytynyt. Sporiahan kyllä löytää mut jäykkkperäiset pannut onkin sit eri jutttu, ei oo ei tuu myyntiin. Myös joku halpa softail kävisi.
     
  13. Swine

    Swine Gearhead

    Kyllä vanhoja jäykkäperseisiä pannupäitä on välillä kaupan.Jepjepilläkin on niitä nähty toisinaan kaupan.Jos oikein kovasti polttelee mopedikuume,niin soita ja kysy että saako jepjepin pojat hommattua sellaisen pelin kuin tekee mieli.
     

Kerro tästä muillekin!