Kakskymppinen G-Vani tonttiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Vilkuna, 12.6.2012.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Kenelläkään tietoa, mikä olisi paras konsti heittää G-Vani kenttään?
     
  2. ftms

    ftms Gearhead

    vani tonttiin

    paras konsti on aika työläs. muutetaan runkoa niin että akselistot siirtyy ylöspäin suhteessa koriin.
    helppoja mutta huonoja tapoja on useampia mm. lyhyemmät jouset eteen. ei tipu paljoa ja rupeaa pohjaamaan. takana tulee runko nopeesti vastaan. matalammat pyörätkään ei tuota hyvää lopputulosta kun pyöränaukot näyttää liian pitkiltä...

    kokeiltu on kaikkia erikseen ja yhdessä. mulla on ylimääräisenä dropattu etupalkki, joka menee n. 7cm syvemmälle runkoon...
     
  3. magenta

    magenta 2nd gear

    How low do you wana go...

    Edestä kierteitä poikki. Takomalla parempi.
    Löysemmät jouset jostain pick-upista.
    Jonkun pick-upin madallus olka-akselit käy G10:n.
    Pienemmät stopparikumit.

    Takana pidemmät riipukkeet ja lattiaan reikä.
    Lehtijousen etupään kiinnikkeen nosto rungossa.
    Lehtien vähentäminen. Ilmapussit avustamaan.
    Akseli jousien yläpuolelle.
    Alkaa tulemaan runko vastaan hyvin nopeasti.


    Chanelointi. Jarrupoljinta joutuu jumppaamaan
    ja voi leimassa tulla ongelmaa.
     
  4. ftms

    ftms Gearhead

    mulla oli omasta mielestä takapää sopivalla korkeudella 68cm korkeilla pyörillä kun akseliputken ja runkopalkin väliin jäi about 1 cm ( ja stopparikumi oli tietty poistettu jo aikaisemmin...

    - janne
     

Kerro tästä muillekin!