Kalvot ikkunoihin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Duster, 20.3.2003.

  1. Duster

    Duster 1st gear

    Kysytäänpä mitä mieltä ootte kun oon suunnitellu, jos tummentas Dusterin taka ja takasivu ikkunat kalvolla.
    Katotaanpa tuleeko miten kyllä/ei vastauksia niin teen sit päätöksen miten muut tän asian näkee.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    ¨Makee tulee
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Takaikkuna = ehkä

    takasivuikkunat vain siinä tapauksessa että etusivuikkunat tummennetaan myös
     
  4. whpracing

    whpracing 1st gear

    tummenna ! antaa autollesi lisää ulkonäköä!

    siis mun mielipide!
     
  5. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Älä tummenna, ne kuuluu 80luvun pimppi dexuun :smile:
     
  6. coroNet

    coroNet Gearhead

    Just joo...
     
  7. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Mäki oon sitä mieltä että takaikkuna pelkästään jos jotakin,,tulee vähän liian "rytöpelin" näkönen jos vetää sivulasitki, :wink:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yksi hyvin toimiva vaihtoehto on seuraavanlainen: Takalasiin tummempi kalvo ja takasivulaiseihin vaaleampi kalvo. Kalvoja on useampia tummuusasteita. Täten ei ero tummentamattomiin etusivulaseihin muodostu häiritseväksi, vaan väri muuttuu "liukuvasti". Tällä systeemillä näyttävät etulasitkin kevyesti tummennetuilta, koska auton takaosasta ei pääse valo estoitta läpi. Tämän kalvojen vaalentamisen vaikutuksen etupäätä kohti mentäessä näkee erityisen hyvin farmariautojen kohdalla. Jos takasivulasit ovat tummimmat mahdolliset ja etuovien laseissa ei ole tummennusta (on muuten kielletty) on kontrasti todella suuri eli useimpien mielestä ei hyvän näköinen. Mutta kun valennetaan kalvoa etupäätä kohti mennessä, niin johan onkin tyylikäs. Helpotusta elämään tuo jos käyttää laatukalvoja.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    edellinen on tosi toimivan hyvännäköinen
     
  10. Duster

    Duster 1st gear

    Itsekin aattelin, että takalasi tummemmaks ja sivut haaleempana.
     
  11. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Mä laittaisin takaikkunan ja takasivuikkunat sellasella suht kevyesti tummentavalla kalvolla, joka antaa vain sellasta tummaa sävyä ikkunoihin.

    Sellaset pikimustat amis kalvot on mielestäni kauheat.

    Ne pilaavat monen auton kokonaisuuden ja on inhottavaa olla hämärällä kyydissä kun ei näe ulos yhtään.
     
  12. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Liityn tuohon vämpylän kommenttiin. Olen 100% samaa mieltä.
     

Kerro tästä muillekin!