kannet,kaasu ja vesiriusku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja artolainen, 12.4.2006.

  1. artolainen

    artolainen Gearhead

    Lueskelin :eek: tuossa kun yksi kaveri ajatteli samankaltaisia kuin minäkin eli sekoitella eri koneen kannet 302. Ihmettelin siinä vastauksia kun väitettiin että pienempikanavaiset kannet toimisivat paremmin. Siinä menikin sormi suuhun kun olen aina tottunut vain isontamaan kanavia ja venttiileitä oli kone sitten millainen tahansa.
    Mitenkähän mettässä sitä taas ollaan oltu
    Toinen mieltä askarruttanut=kokeilematon juttu on tämä nestekaasun ja vesiruiskun sekoitus. Kiitos thermoletkun keksijälle siitä että vesiruiskua voi käyttää osittain talvellakin tuon bensan lisänä. Mutta jos lisäisi vielä nestekaasu vehkeet :eek: Toimiiko vesi ja nestekaasu yhdessä :poff: Meikäläisen jutut alkaa mennä jo yli hilseen itteltäkin :odroll:
    Mutta kokeileminen on kivaa ja tietäminen ois vielä kivempaa :D
     
  2. artolainen

    artolainen Gearhead

    Haa Haa puhelin toimii. Taas tuli osin ymmärrettyä se kansi juttu väärin ja enkä ollut itte niin mettässä.Lukutaito on vaan ruosteessa eli pienemmissä kansissa on pienempi palotila ja isommissa isompi joten kanavat viilataan edelleen jos ei ole pörssissä varaa valmiisiin. Jos bensakoneeseen laittaa nestekaasulaitteet se toimii (senhän tietää jo kaikki) kun siihen lisätään vesiruisku niin sekin toimii. Kone vaan lähtee paremmin bensalla käyntiin jonka jälkeen voidaan vaihtaa kaasulle. vesi voi olla heti käynnistyksen jälkeen päällä. Nestekaasulla nhv putoaa n.40%, joka saadaan vedellä takaisin. hyötynä on siis vain kokemusta ja vähän halvempaa ajoa mutta sitäkin vaivalloisempaa(ainakin talvella kun ennen sammutusta on ajettava vesijärjestelmään vaikka vodkaa ettei jäädy) NASAlla on ilmeisesti kokeiltu aika monenlaista kun vastaus tuli heti. HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE :D :rotfl: :rotfl:
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Perkeles Artolainen, voisitko ystävällisesti puhua lisää hulluja. :eek:

    Kiinnostaa kovasti tietä että mitä hemmettiä touhuat nestekaasun ja veden kanssa! :D
     

Kerro tästä muillekin!